Skjermkort kjøpes...

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
siden jeg stort sett sitter med BF forran pc når jeg spiller så fant jeg ut det ikke var noen vits i å bygge splitter ny pc ennå, venter til HL 2 kommer, men skjermkortet mitt er et MX kort å det støtter ikke refleksjoner i vann etc. er det shader det heter? vel iallefall hvis noen har for eksempel et brukt Geforce 4 TI 4200 eller no sånt som de ikke bruker lengre som de selger så kjøper jeg. det må selfølgelig være i orden...
 
#3
Har et Nvidia Gforce 4 ti4800SE med 128 MBRAM og 8x AGP. Kan få det for 500.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Fisk@10.07.2004, 16.14
Har et Nvidia Gforce 4 ti4800SE med 128 MBRAM og 8x AGP. Kan få det for 500.
72990​
Haha, seriøst? SE må være noe av det dårligste som har blitt produsert på jord.
Hadde et ATI R9200SE og det fikk gjennomgå. :)

Ergo: Ikke kjøp SE hvis du har vett med deg.

Btw; Du kan overklokke Ti4200 til Ti4600.
 
#5
er ikke ute etter nå fancy greier. skal bare ha det midlertidig... får et nytt geforce 4 TI kort for rundt 500 lappen på komplett. dessuten er SE kort håpløse...

men det kortet du har clixs, det er vel ikke MX vel?
 
#7
aha, ble litt skeptisk når du ikke skrev hele navnet... :)

hvis det er i orden å fungerer så hva med 250,- kr...? trenger ikke spilla og alt det unyttige crap som pleier følge med... bare det jeg trenger for å instalere kortet å selve kortet seff...
 
#9
er nok lenge siden du kjøpte det da... tar du en titt på komplett så ser du at det koster rundt 500 kroner for tilsvarende kort nytt nå... å det har tydeligvis hatt 1 eier før deg i tillegg. dessuten så har du betalt skjorta av deg for de ekstra spilla å den ubrukelige software som har fulgt med, er ikke interresert i alt det ekstra pisset, du kjøpte en bundle med masse annet i å jeg vil ikke ha masse annet jeg vil ha et skjermkort å driver cd... så ja det var alvorlig ment... :p

får heller spørre om det er noen her inne som har et tilsvarende kort de er villig til å selge for 300,- kr max... (IKKE Bundle med masse annet crap takk) :tommelopp:
 
#10
Opprinnelig skrevet av Scwepps@10.07.2004, 17.45
er nok lenge siden du kjøpte det da... tar du en titt på komplett så ser du at det koster rundt 500 kroner for tilsvarende kort nytt nå... å det har tydeligvis hatt 1 eier før deg i tillegg. dessuten så har du betalt skjorta av deg for de ekstra spilla å den ubrukelige software som har fulgt med, er ikke interresert i alt det ekstra pisset, du kjøpte en bundle med masse annet i å jeg vil ikke ha masse annet jeg vil ha et skjermkort å driver cd... så ja det var alvorlig ment... :p

får heller spørre om det er noen her inne som har et tilsvarende kort de er villig til å selge for 300,- kr max... (IKKE Bundle med masse annet crap takk)  :tommelopp:
73035​
Kjøpte det for 2 måneder siden. Det var nytt. (Uåpnet)
 
#11
SE kortet mitt kjører Far Cry på medium detail uten lagg da. 1280X1024

på en AMD athlon 2200 med 512 mb RAM
 
Status
Stengt for ytterligere svar.