Skumle\dark ps3 spill

#1
Hei,

Noen som vet om noen bra spill under denne "kategorien" ? Sånt som Silent Hill, Resident Evil. BioShock
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Siren spilla er rimlig Silent Hill ihvertfall. Blood Curse til PS3 er lett det beste og enklest å skaffe siden det bare er digitalt. Noe av det skumleste jeg har spilla og det ga meg magesår pga. stresset.

 
#3
kult, vet du om fler? type 10-20 til? driver å mekker en "overlevelsespakke" til en kompis i karantene hehe
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Øøøh, ZombiU til WiiU som siden ble porta til PS4, Bone og PC som bare Zombi eier om du vil ha zombier. The Evil Within til PC og moderne konsoller er vistnok ålreit og oppfølgeren enda bedre. Darkwood til PC og PS4 eier om man vil ha mer strategisk horror. Dying Light er mer zombier men her mye action og parkour til moderne konsoller og PC. Pathologic 2 er mer psykologisk horror ikke ulikt Silent Hill og ekstremt russisk (PC, PS4). SOMA er vandresim så det er bare noen få genuint farlige stunder, men det har veldig bra story og fins til alt. Jupiter Hell på PC kan vel og nevnes da det er DOOm bare som en roguelike.
Kommer kanskje på no mer etterhvert
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
  • Condemned 2: Bloodshot husker jeg var decent. Du spiller en boms som slåss mot tjæredemoner og sånt. Undervurdert.
  • F.E.A.R. 3 ser ut som en haug med ræv i 2020 men var og decent. Beste i den serien?
  • Dead Space ofc
  • Siren Blood Curse som tidligere nevnt. Uvanlig og skummelt.
  • Dead Island-spillene kanskje?
  • Dead Rising 2
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Ikke spill FEAR 3 da. Det første spillet har noe av det beste jeg har sett av AI for fiender og det holder fortsatt mål. Så bæsja de på leggen med det andre spillet og så bæsja de enda hardere på andre leggen med det tredje.

Dead Island eier dog. Det er med i trifectaen min over de beste zombie-spilla sammen med ZombieU og Land of the Dead. (Ingen spill Land of the Dead, det er forferdelig.)

E: Og jo, Condemned 2 er noe for seg selv. Man banker opp en masse uteliggere og så lærer man seg å skrike folk til døde.
 

ganon

The Boshy
#9
Her tar lodde feil gitt. FEAR 3 er gode saker, ville kun rørt Dead Island hvis man fortsatt kan coope i det. Condemned spilla er også kurante.
Alien Isolation finnes på PS3 så det burde sjekkes ut forøvrig. Vil slenge med demon og Dark Souls også hvis kompisen din ikke har de.
 
#10
takk :) da varn endelig i posten etter endeløse timer med overføring av Goodroms (som var pakketopp :() og 45gb mame spill ... Så får håpe han blir glad :)