Skyward Sword Special edition x2

#1
Jeg vurderer å selge to stk. av Zelda-pakken med spill, symfoni og gull-wiimote.
En meget pent brukt og en i originalplast.

Noen interesserte?
 
#3
Vel, nå var grunnen til at jeg ikke skrev en pris at folk kan komme med egne bud, og jeg kan vurdere etter hvert.
Som referanse er nypris på elkjøp 799,-
 

Sofie

Like my body?
#6
Det er så vanskelig å gi bud. Hva håper du på å få for det? Er du en sånn "det er jo nytt da, så jeg skal ha full pris ass" eller er du mer en "har så mye spenn fra før at beløpet ikke betyr noe, men vil ikke bare gi det bort heller"?
 
#7
Interessert i den pent brukte utgaven, men får ikke til å sende deg PM. Hit me up, så avtaler vi pris og detaljer.
 
#9
Aha, tolket det slik at du først og fremst var interessert i den nye utgaven. Jeg er villig til å strekke meg til 600 spenn for den brukte, så om du overbyr er den din.
 
#10
Det er så vanskelig å gi bud. Hva håper du på å få for det? Er du en sånn "det er jo nytt da, så jeg skal ha full pris ass" eller er du mer en "har så mye spenn fra før at beløpet ikke betyr noe, men vil ikke bare gi det bort heller"?
Vel, det er jo splitter nytt.. Men jeg skjønner at ingen er interessert i å betale fullpris på bruktmarkedet. Jeg ville se hvor mye folk var villig til å gi, for deretter å ta en avgjørelse..

Aha, tolket det slik at du først og fremst var interessert i den nye utgaven. Jeg er villig til å strekke meg til 600 spenn for den brukte, så om du overbyr er den din.
Budet er registert. Jeg ønsker å se om noen vil gi mer - si i fra hvis du blir utålmodig..
 
#11
#13
Mottatt, ja.