Slåssespill til gamecube!

#1
Jeg savner et slåssespill til gamecube, og er ikke helt sikker på hva jeg kaunne tenke meg... Vil ha diverse multiplayerspill av forskjellige sjangerer i samlinga... så mangler jeg da et slåssespill... hjelp :p
 
#2
Jeg vil foreslå Soul Calibur 2 og Super Smash Bros Melee. Begge er verldig bra slåssespill. SSBM er jo litt anderledes da, men det er egentlig ingen ting som slår det i 4 player.

Sorry, men orker ikke skrive mer nå. Er veldig trøtt... :zzz:
 
#3
Tror egentlig ikke det fins flere fightere enn det som er nevnt allerede. Tviler litt på at det kommer noen også, andre enn VF Quest, spørs om det blir en skikkelig fighter, tror det heller blir mer rpg. Synd det er så få. <_<
 
#4
Super Smash Bros. Melee er i alle fall verdt pengene. Det er jo players choice også, så det blir billig. Mitt favoritt-slossespill, i alle fall!
 
#5
Super Smash Bros. Melee - 8.9 (Gamespot).
Kan anbefale dette på det sterkeste!

Soul Calibur II - 8.5 (Gamespot)
Jeg vil anbefale Arcade Sticke, om du skulle skaffe deg dette.

WWE Wrestlemania XIX - 7.5 (Gamespot)
Anbefales om du liker Wrestling (men også om du er på utkikk etter et 4-Player Multiplayer-spill).

Bloody Roar: Primal Fury - 7.2 (Gamespot)
Har ikke spilt det, så dette kan jeg ikke si noe om (annet enn at du kan lese anmeldelsen og se hva du synes).

Dragon Ball Z: Budokai - 6.9 (Gamespot)
Har ikke spilt det, så dette kan jeg ikke si noe om (annet enn at du kan lese anmeldelsen og se hva du synes).

Godzilla: Destroy All Monsters Melee - 6.9 (Gamespot)
Har ikke spilt det, så dette kan jeg ikke si noe om (annet enn at du kan lese anmeldelsen og se hva du synes).

Capcom vs. SNK 2 EO - 5.4 (Gamespot)
Etter hva jeg har lest, så skal visst spillet være mye, mye bedre bare man har en Arcade Sticke. Men heller ikke dette har jeg testet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Jeg har Blodig Roar: Primal Furry, og det er artig en stund men mangler dybde. Spillet er i det hele tatt litt for enkelt (Beast Charge, Super-Duper-Shooby-Dooby-Doo Attack, repeat, vinn).
 
#7
Jeg vil foreslå Soul Calibur 2 og Super Smash Bros Melee :tommelopp:
 
#8
kjøpte soul calibur igår og er storfornøyd med det, og mener at det er det beste ever, bak i ryggen har vi super smash...

kan føre opp en liste over fightere, og skrive hva de fikk i NGC, britannias mest solgte GC-mag:(skriver bare kommentar på de to beste)

soul calibur 2 92/100
best fighting game on ANY system, offering rich depths to those who go looking. and you can go nuts with Link.

super smash bros melee 91/100
an eye-singelling multiplayer and camoes from just about every Nintendo character makes this ace.

barbarian 70/100

black and bruised 66/100

bloody roar: primal fury 74/100

capcom vs snk 2 eo 79/100

def jam vendetta 87/100

dragon ball z: budokai 43/100

godzilla: destroy all monsters melee 68/100

legends of wrestling 47/100

legends of wrestling 2 50/100

mortal kombat: deadly alliance 80/100

(pokemon colosseum) 84/100
inneholder battle mode, men ingen vanlig fighter, veldig bra spill

rocky 78/100

ufc throwdown 51/100

wwe wrestlemania x8 70/100

wwewrestlemania XIX 68/100
 
#10
smash bros. er ikke helt som de andre fighter spillene men helt klart min favoritt. sammen med noen venner er dette spillet rett og slett uslåelig... SCII er også tøft da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
Opprinnelig skrevet av dan the man@28.09.2004, 22.15
hvordan virker EO-systemet?
Fordi det er som å lage tekno-musikk. Trykk på en knapp, og du får en symfoni av smerte.


Med andre ord, du kan mappe superangrepene til C-stikka, noe som gjør spillet idiotisk enkelt.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.05.2004, 21.17
Jeg har Blodig Roar: Primal Furry, og det er artig en stund men mangler dybde.
47184​
Jeg ser hva du gjorde der. :p

Men seriøst, går for Smash Brothers og Soul Calibur 2. Såvidt jeg vet de eneste virkelig bra fighterne til GCen.