Slåssespill til Xbox.

#1
Jeg planla å kjøpe et artig slåssespill til Xbox, noen som har noe å anbefale? Viktigst av alt: Vet du om et sted jeg får dette spillet til en billig penge? (Hvis spillet er ute, åffkårs.)

Er ikke noen spesielle spill jeg er ute etter/jeg har ikke noen favoritter. Men, slåssespillsjangeren er noe jeg ikke har vært så engasjert i, nå i det siste.

Har spilt noe tidlig Street Fighter, Mortal Kombat, og Tekken tidligere, og synes det har vært rimelig artig. Det er med andre ord "ufrivillig" at jeg har glidd vekk fra denne sjangeren. Håper dere kan gi meg tips/hjelp/ris på rumpa, og hjelpe meg med å få igang maskineriet igjen.

Lover da å bli mer aktiv i denne delen av forumet. :p
 
#2
Soul Calibur II og Capcom vs. SNK 2 EO er vel de beste slåsse-spilla til XBox. Sistnevnte har jeg ikke prøvd, men det har fått grei kritikk.

Soul Calibur II (XB) - 8.5 (Gamespot)
Anbefaler sticke til dette spillet. Både GC-kontrollen og XB-kontrollen (både den lille og den store) funker elendig til slåsse-spill. Controller S kan vel funke til nød, men sticke er så mye, mye bedre.

Capcom vs. SNK 2 EO (XB) - 8.7 (Gamespot)
Dette har jeg som sagt ikke testa, men du kan jo lese anmeldelsen.
 
#3
Buku, du har ikke lyst på TAO FENG da, driiiiiiiiiiiiiiiit kult X-box spill!!!! her se på henne du.

Tenk deg dette buku, du er alene hjemme, kjøpt et driiit kult fighting spill til X-box av meg til kr 250 + at jeg betaler porto. Du setter spillet på, og *BAMMM!!!* Den fineste dama kommer opp lizzom!!!

Og ikke glem rompa hennes, ohhh my god, hadde ikke jeg likt mandark :plystre: , hadde jeg aldri solgt dette spillet !!! Plastikken er på spillet, god som ny, kontakt meg via pm :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Du kødder nå? Du har ikke seriøst KJØPT Tao Feng?
FyttiHELVETE så ræva det spillet er. :p
 
#6
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.06.2004, 15.03
Du kødder nå? Du har ikke seriøst KJØPT Tao Feng?
FyttiHELVETE så ræva det spillet er. :p
Kjøpt det, nei. Vunnet det ja, på sist Gp i lillestrøm:)
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
Vel.. Du kan alltids teste Backyard Wrestling om du er av den brutale typen. Tao Feng duger omtrent like bra som Mortal Kombat 5 (sier litt), og skulle falle i smak om du liker MK. Men pene damer er ikke det samme som gameplay ;), derfor faller også DoA3 litt på sidelinja, siden Tecmo tydeligvis har satset mye på karakterenes utseende (formene...).

Ellers vet jeg ikke om så mye annet enn DoA3 og SC2. SC2 er et greit alternativ. Er underholdende til tider. Er også et eget emne (som skulle handlet om SC2) her. Kan alltids hente info derfra om du ser bort i fra alt pratet om VF :p

Tror faktisk man får kjøpt SC2 til 300 nå. På Akers mik (husker ikke hva gata heter i farta) er det 50% avslag (konkurssalg) på spill++, om de fremdeles holder til der. Om du bor i Oslo er det verdt å ta en tur å sjekke.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@02.06.2004, 22.42
Tror faktisk man får kjøpt SC2 til 300 nå. På Akers mik (husker ikke hva gata heter i farta) er det 50% avslag (konkurssalg) på spill++, om de fremdeles holder til der. Om du bor i Oslo er det verdt å ta en tur å sjekke.
Tror faktisk jeg så Soul Calibur II til kr 249,- på Spaceworld i Asker (i hvert fall kr 299,-, men husker ikke helt). Er sikkert samme priser i andre Spaceworld-butikker.
 
#9
Har Soul Calibur støtte for 4 spillere? Høres uansett ut som et godt alternativ. Så det billig da jeg var på Akers Mic i dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Soul Calibur II er bare for to spillere, men er fortsatt veldig moro når man er mange, særlig når man setter opp turneringer og slikt. Det er et bra spill for fire, selv om det bare er to-player. Liksom. :flau:
 
#14
Virtua Fighter 4 er jo sikkert litt tøft (Har bare prøvd 2'eren).
Ded or Alive 3 er sikkert også fett (Bare prøvd 2'eren).

Men om beat 'em up går greit så er heilt klart Ninja Gaiden (Skal kjøpe det snart sjøl), Ringenes Herre: Atter ein Konge (Har det... på PC) eller Knights of the Temple (Tenker på å kjøpe... til Xbox'n) gode spel! Egentlig DRITRÅTT!

Løp og kjøp! :tommelopp:

Men nå har eg ikkje tid til å snakke meir. Må stikke.
 
#15
Er stor fan av capcom vs snk 2 og vurderer nesten å kjøpe x-box for å spille det LIVE :svette:
Men hvordan funker slåssespill over x-box live, man kan jo ikke unngå lag og siden slåssespill krever såpass mye timing må det jo bli til dels hardt. Noen som har erfaring på dette området ?
 
#16
Opprinnelig skrevet av Balle@01.07.2004, 21.06
Er stor fan av capcom vs snk 2 og vurderer nesten å kjøpe x-box for å spille det LIVE  :svette:
Men hvordan funker slåssespill over x-box live, man kan jo ikke unngå lag og siden slåssespill krever såpass mye timing må det jo bli til dels hardt. Noen som har erfaring på dette området ?
Har du god forbindelse er det nok som å spele SP og då er det nok ikkje noe problem.
Det er vel ikkje bare folk med elendig forbindelse som speler, ikkje sant?

Btw, har kjøpt Ninja Gaiden nå.
Drit rått! Anbefaler det sterkt for dei som ikkje har prøvd det!
Masse gøye våpen også!
 
#17
Men hvordan funker slåssespill over x-box live, man kan jo ikke unngå lag og siden slåssespill krever såpass mye timing må det jo bli til dels hardt. Noen som har erfaring på dette området ?
Graffiken(bakgrunnene) er tonet ned for å unngå lagg, det sier seg selv at et fightinggame ikke bør ha noe lagg når det spilles online.
Så det burdte gå fett.