Slåssespill?

#1
Har merka at alle slåssespill relaterte topics ligger spredt, kan ikke få samla de sånn som vi hadde før'a?
Er mye mer genialt, og enklere! Er ganske sikker på at de fleste fighting game'era er hypp på en sånn løsning..
Fighting er populært, so make it happen! :kul:
 
#2
Tidligere var det oversiktlig, men ikke så altfor mye action på det emnet. Sikkert derfor de valgte å ta det bort...
 

Dukie

nice girl
#3
Tror jeg har tatt det opp med Iliuz en god del ganger nå, det var til og med avstemning. Resultat: Ja, få det tilbake.

Nå som jeg får bredbånd snart, samt jeg desperat tvinger netti og reidar til å poste så vil det bli aktivt.
 
#4
Ikke mye action? Det var jo poster der hver dag..
Eneste grunnen til at jeg fortsatt er på SG, får vi ikke opp en slåssespill del så forlater jeg SG. Ikke ment som noen trussel eller medlidenhet's sak, men sånn er det bare.
Husker forrige SG, da var det et VF topic som hadde mange tusen poster!! Det var visse idioter som fjerna det pga at de hadde diskutert med meg, følte vel for "hevn" eller no.. god damn retards! :tommelned:
 

Dukie

nice girl
#5
Det ble tidenes lengste topic på spillegal, aktivt i over et år før det ble slettet.
Men som nevt før: Fightingdelen bidrar også til min aktivitet.
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Dere er ikke alene om aktivitetsøkning om det skjer. Spesielt nå som 3 av de desidert beste fightingseriene (SF:TS, Tekken 5 og VF:FT) kommer/har kommer med en ny tittel. ;)
Var en avstemning som ga ganske klart "ja til slåssespill".
 
#8
Vet, det var ganske mye aktivitet i den seksjonen, selv om det var et par emner som kanskje kunne vært spart, men langt ifra så mange som det er ellers på forumet.
Give it back to us!

Duke: Få Net Raider til å poste fort ;)
 
#10
Opprinnelig skrevet av Ace@30.10.2004, 14.05
Jeg stemmer ja jeg og. Vil gjerne ha en viss aning hvor jeg kan diskutere om DOA:Ultimate er jævlig bra eller bare jævlig...
127125​
Dette trenger du da en egen seksjon til?

Men som sagt et annet sted på forumet: En Franchise seksjon er under vurdering. Dette vil isåfall bli en seksjon for diskusjoner rundt de dypere aspektene ved eksempelvis slåssespill og rollespill, og egentlig alt annet som måtte være ønskelig.
 
#12
jeg kan seriøst ikke tro at dere har sletta alle slåssespill emnene, kødder du at Spillegal suger nå..... jepp...det var jo dritt....
 
#15
Spill - PS2:
* Tekken Tag Team [PS2]

Spill - X-Box:
* Dead or Alive Ultimate

Spilling Generelt - Nyheter:
* Tekken5
* Def Jam: Fight For NY

Spilling Generelt - Generelt:
* Fighting vids
* Skal Sette Igang En TTT turney Hos Spiderman
* Tekken 4 turnering 30 September

Spilling Generelt - Hjelp:
* King of Fighters

Spill - Multi:
* mortal kombat deception online
* Virtua Fighter Final Tuned [ARC]
* Def Jam Fight For NY



De jeg fant nå, edit'er på fler hvis jeg ser..
 
#16
Yay! Endelig kom det noe..takk for det plan_9 :)