Sliter (hardt) med motivasjon

Ok. Jeg har spilt i (tenke) 3-5 år nå (littebittegranne dårlig hukommelse). Og nå begynner det å dabbe av for alvor. Jeg spiller det aldri lengre, rett og slett fordi det er kjedelig. Hva annet enn "spill mer", kan gjøres for å hjeple en stakkars fortapt sjel?

takker, gutta

Take a step further. Hvis du ikke synes det er gøy lenger, synes ikke jeg du bør spille det mer heller, eller hvertfall ta deg en solid pause. Det er da ikke noe poeng i å spille et spill bare for å holde seg i form. Det er bare å pine seg selv. :)

Maraj

Ålø- og energiminister
Ja. Gjør som Shigsyfreak sier. Ta deg en god og lang pause fra spilling. Så venter du til abstinensene kommer...

EagleJin

Bear Necessity
Eller ty til mulighet nr. 2 (min favoritt :D):
Ikke spill mot bare èn human spiller eller cpu. Da blir det fort kjipt. Eneste metoden for å få insp er å spille mot fler som kan gi litt motstand.

Dukie

nice girl
Jeg har jo tatt meg et halvt år pause fra VF, og der ser ut til å fortsette til Final Tuned kommer. Ingridiensene av for lite human pluss overflod av cpu smaker ikke fortreffelig, og det er forståelig at smaken blir for mye.

Det eneste jeg kan tenke meg er å ta en pause fra spillet, samtidig som du laster ned kule ting fra nettet angående det spillet. Fights, bugs, intervjus +++