Slosse trivia

Hu har den vanlige. Altså at hun går tilbake til å bare være en

"normal" jente. Den andre er at hun er detektiv (eller noe i den retningen), og

møter noen folk som kjenner hu igjen, de stikker av.

Bra nok?

EagleJin

Bear Necessity
Uh.. Hva med å få alle inn i et innlegg, slik at det blir et riktig svar? :p Glem hva som foregår mellom dem. Bare få alle "parene" i et innlegg.

EagleJin

Bear Necessity
Jeffry trengte premiepengene til å finansierer et søk etter skipet sitt; "Devil Shark". Han skulle leie et fiskefartøy, eller noe slikt, og lete.

correct! ..merkelig at du klarte det... :p

go on!

Kan du gi ut ett nytt hint? Er ikke akkurat sikker på det her..

Jeg fyrer opp nytt spørsmål, jeg. Svaret var som følger: HCB+HK, Mk, Mk, Mk, Mk, HCB+LK, Lk, lk, lk, lk. Sånn cirka.

Nytt spørsmål: Lee Chaolan dukket for første gang opp som en sub-boss i Tekken 1. Hvilken character var han sub-boss for?

Opprinnelig skrevet av SortUlv@18.05.2004, 18.01
Jeg fyrer opp nytt spørsmål, jeg. Svaret var som følger: HCB+HK, Mk, Mk, Mk, Mk, HCB+LK, Lk, lk, lk, lk. Sånn cirka.

Nytt spørsmål: Lee Chaolan dukket for første gang opp som en sub-boss i Tekken 1. Hvilken character var han sub-boss for?
Er ikke 100% sikker, men er det ikke noe sånt som at Lee er sub boss for Paul når man runda det med Kazuya... Hmm, er som sagt ikke helt sikker på denne..

Opprinnelig skrevet av SortUlv@18.05.2004, 18.01
Ohh...det er lenge siden... Er ikke sikker nå, men er det ikke Law?

Drauden: Heihachi var sluttbossen.

NiloPilo: Riktig, fyr opp nytt spørsmål.

Ok.....Greit da holder vi oss til Tekken.

Hva het hjemmebanen til Kazuya Mishima og Lee Chaolan, under Tekken1

Nope, jeg skal ha navnet på Banen. Husker du ikke at det pleier å stå det når du spiller? F.eks....Chicago, Fiji..osv

Dette spm'te har vært lenge nå. Så enten kan du (NiloPilo) sette inn svaret, og stille et nytt et, eller en annen kan gjøre det. Sett inn svaret hvertfall så dette kan holdes litt mer i live ;)

Å sorry, glemte meg helt bort. Jo svaret er Venezia, Italy

men neste spm, en lett en: Når kom Tekken4 ut, Arcade Release?

EagleJin

Bear Necessity
Juli, 2001
Like sikkert som at jeg har penger på konto ;)

Nytt:
Hvorfor gikk Kuma (T4) fra fjellet og inn til nærmeste landsby?

For å se på tv'n til de som bodde der. Heldigvis for Kuma var det ikke en liten svart-hvit tv...

Hvordan skaffer man Shin Akuma i Street Fighter Alpha 3?