Slossespill - spillere

#1
Bare lurte på en rask ting, litt latterlig å lage emne om det men..


Lurte på om det var noen hardcore fightere fra rundt Bergen.... Store muligheter for at jeg må flytte dit :/ Så de jeg kjenner og spiller med nå får jeg kanskje ikke spilt med så ofte, men fortsatt lyst til å prøve å kikke litt ass...
 
#2
Eh, jeg kunne sikkert vært med på noen kamper hvis det hadde blitt et treff eller noe i Bergen, men jeg er langt i fra hardcore. Spilt en del Tekken med venner og litt Soul Calibur 2, men ellers er det tynt i fighting sjangeren.
 

oma

Village Drunk
#3
jeg er newbi hardcore tekken spiller i bergen, 4 helst men er med på tag og just say tha word, er litt lei av å spille mot kompisen min hele tiden litt variasjon er tingen, lei av paul...
 
#4
Dama bor litt uttafor Bergen nå da, ved skjold hvis du vet hvor det er? Er det langt til deg da eller? Vet ikke når jeg skal dit neste gang, hun er her nå trossalt og blir en stund :p
 

oma

Village Drunk
#5
hørt om skjold ja, men hvor det vet jeg ikke, jeg bor på paradis i nærheten av nesttun for øyeblikket men det er ikke noe ps2 her, nettop flyttet jeg, fikk ikke med min kjære ps2, snufs, men jeg spiller hos en venn i helgene,
 
#6
Hvis du skulle passe at jeg blir med og spiller i en helg en eller annen gang så kanskje jeg kan være med til kompissen eller noe?

Paradis ja, rikmanns strøk og greier..
 

oma

Village Drunk
#7
joda tror det går greit, han er litt sær men....han bor på bønes...

btw jeg er ikke en rikman jeg er en fattig 17år gammel gutt som ikke har noe annet valg en å bo her med onkel og tante

men ingen av oss har tag så hehe, du måtte enten ha bitt i det sure epple og spilt 4 eller tatt med tag selv hehe
 
#8
Får bite litt i det sure eplet jeg :p kan sikkert ta det med en eller annen gang men :p vi får se om det blir noe av...
 

oma

Village Drunk
#9
bare si i fra en uke eller to i forveien så kan vi se hva som kan gjøres med det, er nerd så er aldreig på fester så jeg er som oftest fri...
 

oma

Village Drunk
#10
ehhh mens jeg er inne på det så kunne jo alle bergenske tekkenspillere samles ett sted og spille? muligens fått noen butikker til å dra i noen strenger for å få en liten turnering eller noe slikt, spiderman er hypp på det og siden femmeren er i norge i sommertid så kunne man spilt på det...
 
#13
Aj Skal du kanskje flytte til Bergen :grine: ??
 
#14
Det var en stund jeg var temmelig nærme med å gjøre det vettu... Men jobb og sånn hindrer ting litt fort :p
 
#15
Er det ingen harde tekken spillere rundt i trondheim da?? Hadde blitt med å spilt jeg. Så jeg får litt variasjon :) Litt lei av å spille mot de samme.
 
#17
bor du på holmlia, for et sammentreff
det gjør jeg også
må si at det er litenm aktivitet for å få i stand et par gratis turneringer her i oslo :tommelned:
 

oma

Village Drunk
#18
Opprinnelig skrevet av Lei Wulong@29.03.2005, 21.38
Er det ingen harde tekken spillere rundt i trondheim da?? Hadde blitt med å spilt jeg. Så jeg får litt variasjon :) Litt lei av å spille mot de samme.
198144​
 
#19
"Hardcore" fra Haugesund her, hehe. Har spilt siden eneren kom ut, men ikke vært med på noen compoer av noe slag. Skal være med på nm nå i September. Vi sees vel da!
 
#20
Ja .. det er brukbare Tekken spillere fra Bergen .. Bergivan og co, dem var på noen av de gamle gamepartyene. Husker Jackene fikk fritt vilt mot dem. Men greie spillere som kan gi deg utfordring Nuklez.