Slutten på det nye Matrix-spillet

Lodin

Der Waaaah
Jeg har ikke ord... At Matrix: Path Of Neo er noe middelmådig dritt har det aldri vært tvil om, men da vi hørte at Wachowski søskenene hadde skrevet om slutten hevet noen av oss øyenbrynene. Derfor har jeg herved gleden av å kunne linke dere til denne slutten slik at dere slipper å bruke penger på resten.
Om dere trodde den orginale Matrix-trioen var et mind-fuck så har dere ikke sett noe ennå.

Dette er forøvrig så spoiler som det får blitt så hvis du har gått å gleda deg til dette så ikke se!
Del 1: http://x300.putfile.com/videos/31221282591.mpg
Del 2: http://x600.putfile.com/videos/31221493095.mpg
Del 3: http://x600.putfile.com/videos/31221584221.mpg

<div class="spoilertop" onClick="openClose('7673e0744c2ac98edded040f5d9eb439')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="7673e0744c2ac98edded040f5d9eb439" style="display:none">Wachowski-pixlene!
Smithzilla!
We are the champions!<div class="spoilertop" onClick="openClose('41c8e4d2f70071d92f21f76604bd6aa4')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="41c8e4d2f70071d92f21f76604bd6aa4" style="display:none">
=D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Må ikke se, MÅ IKKE SE! Dette spillet har jeg faktisk sett litt frem til, på tross av den ræva grafikken og det faktum at det er et lisensspill.

Siden vi allerede har et topic om spillet, så kanskje noen brukere her kan gi en stakkars stakkar litt input ang. det. Jeg lurer på, hvordan er kontrollen i spillet? Vet ikke om jeg skal skaffe det til PC eller PS2, men det lener mot PC-utgaven hvis det er fps-styring.

Og hvorfor er det bilde av Abbot og Costello i spoiler-taggen?

Må ikke se, MÅ IKKE SE! Dette spillet har jeg faktisk sett litt frem til, på tross av den ræva grafikken og det faktum at det er et lisensspill.

Siden vi allerede har et topic om spillet, så kanskje noen brukere her kan gi en stakkars stakkar litt input ang. det. Jeg lurer på, hvordan er kontrollen i spillet? Vet ikke om jeg skal skaffe det til PC eller PS2, men det lener mot PC-utgaven hvis det er fps-styring.

Og hvorfor er det bilde av Abbot og Costello i spoiler-taggen?
[/b]
Kontrollen er ganske grei, litt forvirrende kameravinkler av og til. Men etter å ha spillet det litt så kommer du fort inn i det. Jeg har Xbox versjonen da. Men regner med at kontrollen er temmelig lik til PS2 og Xbox.
Spillet er veldig pent til tider, mens andre ganger så finner man masse bugs i grafikken. Men det er aldri så ille at jeg røsker meg i rævhårene av frustrasjon. Ellers er frameraten litt ustødig, noe jeg pleier å være veldig kritisk til. Men i dette tilfelle gikk det temmelig greit, spesielt siden man er i slow mo action temmelig ofte.

Jeg har nettopp vært i battle med x antall Smiths og det var heftige saker. Man blir bedre og bedre etter hvert, Neo lærer nytt stæsj underveis. Og får man litt roen så får du whuppe ass på de heftigste måtene. Dette er et spill med noen åpenbare feil underveis. Men underholdningsverdien er stor når man setter seg ned med spillet. Slossingen er mer heftig enn i filmen til tider. Og man får mer av Matrix storyen. Må spille mer før jeg kommer til disse spoilerene jeg har unngått :)
For all del, dette er et spill man bør prøve før man ser seg blind på anmeldelser.