Smash Bros (for Nintendo 3ds) release turnering

#1
Vel dere. Siden spillet er ute og alt tenkte jeg at det hadde vært moro med en liten turnering i det greiene her.

Reglene er som følger:
Stock 2 (aka to liv)
4 minutter spilletid i kampene.
Best av tre runder.
Alle banene skal spilles i *Normal* format. Det betyr at når du skal velge bane, skal du trykke på X på valgskjermen, slik at det står normal der, istedefor "Form".
Custom Miis, og custom movesets er ikke lov.

Kampene kommer til å foregå Lørdag og søndag fra klokken 20:30 og utover.

Vinneren får en Game Boy Advance Micro Famicom Edition med to spill. Metroid Zero Mission, og den der remastra gameboy versjonen av det originale Castlevania.


Håper virkelig folk hiver seg med :)
 
Sist redigert:

ganon

The Boshy
#2
Har du tenkt å sette opp en eliminerings turnering slik man kunne gjøre på tidligere smash spill, eller skal alle som vil delta kjempe innbyrdes i løpet av helgen og legge ut resultatet her? Og du har ikke nevnt noe om items, regner med at de skal være avslått? Jeg tenker å plukke opp spillet i løpet av dagen og er med på dette!
 
#3
Ja, kjempe innbyrdes i helga og legge ut resultater her :) naturligvis er items av ja, satt å skreiv litt i søvne, men skal få retta det opp når jeg er hjemme fra jobb.
 
#6
Reglene er jo i utgangspunktet eksakt samme som "for glory" modusen som Nintendo har gitt oss for å være kompetitive i spillet. Tenk om jeg er mye bedre enn deg også er jeg i ferd med å vinne en runde så popper du en Master Ball med Arceus som kommer og tar knekken på meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Det er da man minner om at the real Smash Bros. starts here.
 

ganon

The Boshy
#8
Personlig så har jeg alltid spilt med items, men stort sett med min egen blanding. Jeg er også åpen for å ta med eller fjerne ting etterhvert som venner vil, så hvis Mike vil at vi skal konkurrere uten items denne gangen så ser jeg ikke noe stort problem i det, vi kan jo bare slå på items etter to-tre kamper uten.
 
Sist redigert:
#9
Jeg er med å spiller. Har adda alle vennekoder fra 3ds tråden, så da er det bare å adde meg også. Trenger å teste noe lokal online.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#10
Er lett med på dette. Posta inf i vennekode-tråden nå.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#13
Her skjedde're mye!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#15
Jeg tenker spille litt ikveld på ikke-turneringsvis. Noen som er med? :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#17
Jeg adder deg ihvertfall jeg, Maraj !
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#20
Nintys onlinesystem er så ufattelig dumt ass. Hvordan skal du få til noe som helst uten kommunikasjon gjennom en annen plattform? Ser folk som er online i smash liksom og bare "å ja. Ja ja." Går ut av smash, inn i friend list, kanskje jeg kan poke dem der. Ah nope, kan bare se at de er online. Bra voyeuristisk meningsløst system!

Hvorfor eksisterer det i det hele tatt? Du kunne ha antatt at det i det minste er mulig med en del kommunikasjon når du først har addet noen, siden det er så jævlig mange barriærer i hele den prossessen, men nei, du får faen ikke lov å snakke med noen, ever. Dersom man går ut ifra at man bare er friends gjennom nintendo network og ikke kan kommunisere ellers, må man rett og slett bare satse på at noen sitter med henda i lomma og fingern opp i ræva og venter i en onlinelobby.

Steam har jo eksistert i ti år nå, er det så jævlig vanskelig.

PS. antar at alle har lirt av seg en sånn rant allerede, jeg er bare late to the party siden jeg ikke har eid en nintendokonsoll siden gamecube
 
Sist redigert: