Snake Eater får meir ekstrainnhald

#1
"Konami har nå kunngjort de siste detaljene om den europeiske versjonen av Metal Gear Solid 3: Snake Eater, og forteller blant annet at du får fange ville apekatter.

Den europeiske versjonen av Metal Gear Solid 3: Snake Eater skal etter planen lanseres 3. mars i år, og vil inneholde en rekke ting amerikanerne og japanerne ikke fikk. Dette kommer forhåpentligvis til å blidgjøre europeiske tilhengere, som har måttet vente svært lenge på å få spille dette spillet.

Blant de nye detaljene nevnes et nytt duellmodus, som tillater spillere å kjempe mot spillets sjefsmotstandere uavhengig av hovedkampanjen. I tillegg får den europeiske versjonen noe som kalles "demo theatre", som vil tillate spilleren å se filmsekvensene i spillet, satt sammen fra start til slutt som om det hele skulle vært en film. Det fortelles også at vi får bruke noen nye typer ansiktsmaling.

Dessuten forteller Konami at vi europeere får en ny vanskelighetsgrad - "European Extreme". Denne er, som navnet tilsier, ekstremt vanskelig - åpenbart så vanskelig at Konami ikke trodde pinglete amerikanere og japanere ville kunne takle den. Til sist skryter Konami av en helt ny spilltype som kalles Snake Vs. Monkey. Her er målet å fange ville apekatter på to ulike brett, og poenget med denne modusen er rett og slett bare å ha det gøy."

Copy-pasta frå original artikkel.
 
#2
wow,kan noen stoppe folk som sprer digg info om snake eater?jeg kan ikke spille det fordi jeg ikke har PS2 og er derfor pissed.jeg vurderer og skaffe meg PS2 bare på grunn av dette spillet.uff,det er vanskelig og bo på jorda.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Er det fortsatt de apene fra Ape Escape man skal fange? Trudde den modusen var med i de andre versjonene og jeg.
 
#5
Ape Escape var med på US og JAP release også, men de er 2 nye brett på PAL.

Synes det er sinnsykt ræva av Konami og bruke 6 måneder på noe dritt som det der. De kunne ha gjort mye mer synes jeg.

Duel og theater er faen ikke nok til å la stakars europeere sitte å vente så lenge. Skam er det.
 
#6
Slutt og prøv å gni det inn. Og det er ikke 6 måneder.. det er så vidt 4. Den tiden ble brukt på lokaliseringen, ikke ekstrainnhold. Det er noe de inkluderer som et plaster på såret for de som må vente, og det er jævlig kult av Konami.

Selv håper jeg på en Substance-versjon senere i år, slik at jeg slipper å kjøpe PAL-versjonen.


Denne er, som navnet tilsier, ekstremt vanskelig - åpenbart så vanskelig at Konami ikke trodde pinglete amerikanere og japanere ville kunne takle den.
Ja, det gir jo mening.. <_<
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Æhæ, er dette en spøk?

¤ Snake vs. Monkey finnes på NTSC-utgaven.
¤ "Demo theater" er jo ikke akkurat noe nytt. Dessuten en ganske verdiløs feature, spør du meg. Jeg har ikke noe behov for å se filmsnuttene om igjen.
¤ En sånn "survival mode" hvor du kunne kjempe mot bossene fantes vel også i MGS2, uten at jeg brukte særlig mye tid på den.
¤ De nye kamuflasjetingene blir sikkert tilgjengelige for nedlastning med tiden (eller?).
¤ Og European Extreme er uansett for vanskelig for meg. :flau:

I sum: Det er ingen stor grunn til å misunne PAL-spillerne hvis man selv har den amerikanske eller japanske versjonen. Jeg synes ikke disse tingene veier opp for at man har måttet vente tre-fire måneder siden NTSC-utgivelsen. European Extreme-modusen er vel det eneste man kan savne av de tingene.
 
#9
Tja, demo-theater kan jo være morsomt, for rett og slett å se spillet som en film. Jeg har tenkt å «se» The Twin Snakes sammen med noen av vennene mine om ikke lenge, ettersom ingen av hyklerne har GameCube. Forresten: er filmene like "spenstige" som i The Twin Snakes i MGS3, eller har utvilkerne roet seg ned igjen?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#10
Opprinnelig skrevet av Klaymen@03.02.2005, 14.56
Tja, demo-theater kan jo være morsomt, for rett og slett å se spillet som en film.
:confused: Hvordan er det forskjellig fra ja ok jeg skal slutte.
 
#11
:ler:


Angående ekstrainnholdet.. jeg synes det er et bra plaster på såret for de som må vente uansett. Det er jo ikke alle som har mulighet, eller er desperate nok til å importere. Demo Theatre ville vært bra hvis vi kunne valgt hva vi vil se, men det blir vel sånn som i MGS1, som er litt synd. To ekstra Snake vs Monkey brett er vel greit nok, men jeg har så vidt orket å spille de fem som er i NTSC-versjonen. Ny Face Paint interesserer meg heller ikke.. jeg liker best å bruke standard, mer realistisk Face Paint/Camo uansett.

Duel Mode ville vært bra, for bossene er absolutt morsomme å spille mot. Euro Extreme ville vært noe også, for en enda bedre utfordring, men det blir nok ikke så forskjellig fra Extreme kan jeg tenke meg.

Alt i alt synes jeg dette er en bra mengde med ekstrainnhold. Det er lov å misunne litt istedet for å trøste seg selv. :tommelopp:
 
#12
Opprinnelig skrevet av skinny@02.02.2005, 17.05
wow,kan noen stoppe folk som sprer digg info om snake eater?jeg kan ikke spille det fordi jeg ikke har PS2 og er derfor pissed.jeg vurderer og skaffe meg PS2 bare på grunn av dette spillet.uff,det er vanskelig og bo på jorda.
172118​

kjenner 2 stykker som kjøpte seg PS2 bare pågrunn av MGS2
 
#13
European extreme var så utfordrende i MGS2 at jeg vil si meg fornøyd med dette. Å vente litt går helt greit for meg hvis jeg får økt vanskelighetsgrad.

Dette spillet er en spesiell begivenhet, og jeg kommer til å ta meg fri fra skolen når det kommer. Det er vel en grei prioritering?