SNES | Hva er det siste du har spilt?

Det siste jeg spilte til SNES var Super Scope 6 i april-måneden. Ett artig spill. Puslespillene er litt artige. Husker også at de rompøblene var artige å skyte ned, men det har ikke jeg spilt i år. Ellers, er de rombrettene ganske interessante og höidaren er Super Mario ridende på Yoshi med en Magikoopa etter seg i Intercept-seksjonen. Dere vet den fra den dæran Wario Ware-spillet. Eller, motsatt blir det vel. Ellers, kan jeg ikke hva jeg har spilt sist. Det var vel den dær Pinball Fantasies til SNES. Den fins også til GBA, men den var visst heller dårlig med masse glitches og hakk i framinga. Nå, lurer jeg på hva dere har spilt sist på SNES og når var det i så fall? ;)

Lodin

Der Waaaah
Teller emulatorspilling? I så fall satt jeg å knota med Ninja Turtles: Tournament Edition for bare noen minutter siden. Jeg rocker shit med Shredder. :kul:

Opprinnelig skrevet av ShoDan@03.06.2005, 11.31
Vel jeg holder paa med Chrono Trigger for oyeblikket :)
229274​
Åj, kunne jeg få låne den når du er ferdig med den? ;) Lover å sende den tilbake med en gang du ønsker det. Er det PAL eller NTSC?

sheriffen

humre humre
Nå finnes ikke Chrono Trigger i PAL, så da er det nok fare for at det er NTSC. Såfremt det ikke er emulator da :)

Regner med emulatorspilling teller. Har omtrent alle SNES (og NES) spillene som finnes inne på Xbox'en, så tar meg runde i ny og ne. Holder for tiden på med Donkey Kong 3, James Pond 2 og Super Metroid.

Nå som ferien har startet :D, fant jeg ut at jeg skulle ta fatt på en del "golden-oldies" som jeg aldri fikk spilt eller fullført. Så nå holder jeg på med Chrono Trigger as we speak

Opprinnelig skrevet av Camrot@03.06.2005, 15.31
Nå som ferien har startet :D, fant jeg ut at jeg skulle ta fatt på en del "golden-oldies" som jeg aldri fikk spilt eller fullført. Så nå holder jeg på med Chrono Trigger as we speak
229340​
kommet langt?

Hm, det jeg sist spilte på Super Nintendo var vel Stunt Race FX tror jeg. Ikke et spesielt bra spill, men jeg hadde bare testa det et par minutter tidligere etter at jeg fikk det sammen med en helt ny Super Nintendo i fjor, så da var det vel på tide å teste det litt mer. Spilte det litt med min yngste bror.

Forøvrig spiller jeg mest Super Probotector på SNES-en for tiden.

Har snes'en min her med Super Metroid og ALttP

Etter at jeg ble minnet på Super Mario World begynte minnene å strømme på, så jeg tok frem SNESen fra skuffen for å mimre litt. Det er kanskje favoritt spillet mitt på SNES.

Begynner å bli ett apr år siden jeg har spilt snes nå.
det siste jeg spilte trur jeg var donkey kon country
.
Kommer sikkert til å begynne å spille det igjen bare nintendo revolution kommer ut.

Opprinnelig skrevet av Amon+03.06.2005, 22.18-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@03.06.2005, 16.09
Har snes'en min her med Super Metroid og ALttP
229365​
Ja, men. Jeg hadde lyst å høre hva du hadde spilt sist og når det var?
229471​
[/b]
Det vil da si, de to og toppen ett par uker siden... hehe

EDIT:
Skal vel innrømme at det ikke går en uke engang før jeg spiller Super Metroid.. For ett spill...

Det siste SNES spillet jeg prøvde var bare for en mnd siden eller noe sånt. Har ikke den gamle SNES'en min lenger (snufs), men kjørte det på xboxen.

Spillet jeg spilla ? Gode gamle Rock'n'Roll Racing. Elsket det spillet og det gjør jeg fremdeles. Ble greit skuffa over oppfølgeren som kom ut til PSone, ingen 2 player støtte og fikk aldri den gamle gode feelingen av det. Da sverger jeg heller til orginalen. Hmm, nesten en grunn til å skaffe seg Revolution maskinen, det har jeg ikke tenkt på engang.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@06.06.2005, 00.51
Det siste SNES spillet jeg prøvde var bare for en mnd siden eller noe sånt. Har ikke den gamle SNES'en min lenger (snufs), men kjørte det på xboxen.

Spillet jeg spilla ? Gode gamle Rock'n'Roll Racing. Elsket det spillet og det gjør jeg fremdeles. Ble greit skuffa over oppfølgeren som kom ut til PSone, ingen 2 player støtte og fikk aldri den gamle gode feelingen av det. Da sverger jeg heller til orginalen. Hmm, nesten en grunn til å skaffe seg Revolution maskinen, det har jeg ikke tenkt på engang.
230382​
Takker! Jeg visste det var noe som manglet her hjemme;) Helt utrolig bra spill!

Opprinnelig skrevet av Amon+03.06.2005, 12.07-->
<!--QuoteBegin-ShoDan
@03.06.2005, 11.31
Vel jeg holder paa med Chrono Trigger for oyeblikket :)
229274​
Åj, kunne jeg få låne den når du er ferdig med den? ;) Lover å sende den tilbake med en gang du ønsker det. Er det PAL eller NTSC?
229285​
[/b]
Som sagt av andre her; Chrono Trigger finnes kun i NTSC, men jeg spiller det nok paa emulator ja, eller rettere sagt, spilte. Har akkurat fullfort det :tommelopp: Topp spill. Absolutt!
Du bor prove aa skaffe deg.

Holder naa paa med Chrono Cross ;)