SNES | Hva er det siste du har spilt?

hmm siste spillet jeg husker jeg spillte på Snes var Alien 3 vis det het det da.

På maskin opprettholder jeg master-skillsene mine i F-zero i ny og ne.. På emulator var cel Chrono trigger det siste jeg spillte..

Turtles in time, 5 min siden. Noen som har noen tips på hvordan jeg kan ta de robotene med "elektriske" lassoer

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Flying kicks. Masse masse flying kicks. Men såvidt jeg husker er det vanligvis pizza i nærheten av dem, så bruk gjerne spesialangrepet ditt.

Ifølge ZSNES var det siste SNES-spillet jeg spilte The Chaos Engine av Microprose. Super Smash TV-aktig spill hvor du spiller en leiesoldat i en postapokalyptisk verden, og surrer rundt i labyrinter etter nøkler. Gjesp.

Det siste spillet jeg spilte på min NES, ikke SNES, men NES, jeg vet det jeg vet det. Var Duck hunt, man skulle skyte fugler som kom flyvende over skjermen, husker ikke noenting godt grunnet min lave alder. Men hvis det er en ting jeg ønsker er det at jeg finner igjen den gamle NES-en min og Duck Hunt. :grine:

Det siste spillet jeg spilte på SNES var Donkey Kong Country. (Husker ikke hvilket nummer) Er et utrolig morsomt spill. Husker jeg digget det ekstremt.

Spiller SNES hver eneste dag :) .
Driver på med Top Gear. Og nei, ikke emulator.

Var hos en kamerat og spilte Super Street Fighter 2 Turbo for ikke så altfor lenge siden. Vekker gode gamle minner :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men det spillet ble ikke utgitt til SNES... Du mok fjerne enten Super eller Turbo :)

Nå er det en liten stund siden jeg spilte SNES, men det siste var nok Super Castlevania IV.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det siste jeg spilte på en ånkli SNES var Smash TV multiplayer. Du får det ikke bedre på den konsollen, rett og slett.

Hadde fjerna Super jeg hadde jeg vært deg som kakarlsen sa..

Har ikke spilt, men venter på mitt Secret Of Mana som skal komme fra statene verdt øyeblikk!
Ellers enn det prøver jeg å få 100% på Super Metroid uten og bruke faqs osv. huet mitt funker ikke helt fint:p lol

Kilik

Lokal moderator
Donkey Kong Country 3. Et av de bedre plattformspillene til konsollen.

Fått satt opp mange emulatorer på PSP'en min holder på med A link to the past for øyeblikket, siden jeg ikke hadde nes eller snes får jeg tatt igjen litt nå.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Kilik@24.07.2005, 22.52
Donkey Kong Country 3. Et av de bedre plattformspillene til konsollen.
244943​
Minner meg på at jeg fremdeles ikke har spilt gjennom 3ern. Har faktisk bare såvidt prøvd det, selv om det står i hylla og greier.

Ellers spilte jeg gjennom Chrono Trigger i vinter. Det er nok det siste jeg spilte på SNES. Og selvfølgelig spilte jeg på en SNES også. Ikke noe emulator her i gården. :cool2: