SNES

Status
Stengt for ytterligere svar.
F

Fanta Boy

Gjest
#1
jeg mangler en ledning til snes.En sånn Multi Tap eller noe.sånt at bilde kan komme.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Err, multi tap er for å kunne bruke 4 kontroller...
Du tenker på bilde/lyd kabelen. Har du N64 eller Game Cube kan du bruke den kabelen. Hvis ikke, må du skaffe en ny, evt. finnne en som passer eller rett og slett lage en selv.
 
#3
Jeg tviler litt sterkt på at noen vil selge den ene ledningen til deg... :transform2:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@21.03.2004, 18.25
Hvordan lager jeg den da?:p
heh, siden du spør er det kanskje best å droppe..
Uansett, det er en vanlig RCAplugg (han) i den ene enden og RFantenneplugg (han) i den andre. Hvilken kabel du bruker er egentlig ikke så nøye, i og med at det ikke er noe vanlig antennesignal det er snakk om. (coax er ikke et alternativ)

Hvis dette var gresk så drit i det... Hvis du er heldig finner du kanskje en "RF modulator" til N64 billig i en butikk.
 
#7
Jeg har en ledning til SNES med en vanlig RCAplugg i den ene enden og Scart i den andre. Original Nintendo. Hvor mye er du villig til å gi?
 
#8
Kjøp en løs tv tilkobling som er beregnet til GameCube på elkjøp, funker fett på SNES. Da har du også 30 dagers returrett hvis den ikke skulle passe (noe den burde gjøre) :king:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.