socom 3( med kjøretøy!)

#2
Battlefield modern combat eller socom 3 :) ;)
 
#8
Nå vet ikke hjeg hvorvidt det er bra med kjøretøy i socom. Da jeg ble forelsket i nr.1 i serien var det mest pga. av det taktiske man kunne utrette på bakken via headset og enkle kommandoer. Online-moduset var selvfølge noe jeg også brukte mye tid på. Det å gå rundt forsiktig mens man sikret det ene huset etter det andre var genial underholdning for min del. Jeg hadde til da aldri prøvd et spill som la opp til et sådan taktisk spill. Det at det kommer kjøretøy er kun et minus sett fra min side. Nå kommer spillet trolig til å miste følelsen av taktisk nærkamp og vil nå heller gå over til å fokusere på taktikk over større områder, men det er jo nettopp det man ikke trenger. Desuten vil ikke dette fungere til ps2 i det hele tatt. Vi har battlefield til denne typen kamp. Uansett så skal jeg iallfall ikke kjøpe spillet, men det hadde vært gøy om de hadde utviklet det de hadde fra før og brakt dette til et nytt nivå.
 
#10
socom1 er bra
socom 2 bedre
socom 3 eier
liker spess å kjøre båt
og snipe
synes det er blitt litt vanskeligere å snipe, en god utvikling synes nå jeg
enige?
 
#14
Socom suger :tommelned:
Er bare kjipt når du hører små fjerte lyder av lydempede rifler, uten å se munningsild osv, også "urgh".. :ehm...:

:gevær:
 
#16
The innovative new weapon customization system in SOCOM 3 allows players to use more than 30 different weapons and attachments, resulting in nearly1,000 different weapon combinations!!!


HELL YEAH!!
 
#17
3 forskjelige granater ^ 3 forskjelige pistoler ^ 3 forskjelige rifler = 1968 kombinasjoner :svette: plain mæths






edit: skyt meg vis jeg har bæsja på meg med kombinatorikken her jeg helt stø på det!!


edit: staving og settningoppbygning :confused: