SOCOM

#1
lagde et lite socom topic jeg...

noen her som spiller soocm?
noen som veit noe om SOCOM III?

jeg huske ikke helt om et slikt emne er laget før men hvis det er så kan der ebare slette dette...
 
#3
Hele NO.S klanen er jo opprinnelig fra spillegal. Vet ikke om det er så mange som fremdeles er aktive. Jeg spilte det ganske lenge, helt til lynet kom og ødela nettverkskortet mitt.
 
#4
Tyrion: Hvem var du? :eek:

Uansett, ja, jeg er med i NoS-klanen, men spiller så og si ingenting Socom lenger. Gikk lei en periode, og har hatt så mye å gjøre/andre spill å spille at jeg ikke har returnert ennå. Men jeg registrerer at vi gjør det veldig bra i de europeiske turneringene. :)
Får vurdere et comeback soon...

Er forresten Red D, og en av to grunnleggere av NoS. Som tidligere nevnt ble klanen grunnlagt her på Spillegals forum, og det finnes fortsatt mange medlemmer som henger på SG. Kan nevne meg, Neocon, Hakara, Kazai og Snake Eater.

:)
 
#5
Opprinnelig skrevet av Jani@01.11.2004, 22.31
Tyrion: Hvem var du? :eek:
Uansett, ja, jeg er med i NoS-klanen, men spiller så og si ingenting Socom lenger. Gikk lei en periode, og har hatt så mye å gjøre/andre spill å spille at jeg ikke har returnert ennå. Men jeg registrerer at vi gjør det veldig bra i de europeiske turneringene. :)
Får vurdere et comeback soon...

Er forresten Red D, og en av to grunnleggere av NoS. Som tidligere nevnt ble klanen grunnlagt her på Spillegals forum, og det finnes fortsatt mange medlemmer som henger på SG. Kan nevne meg, Neocon, Hakara, Kazai og Snake Eater.

:)
128412​
Jeg var aldri med i NoS klanen, spilte en del med thehate og skulle prøvespille, men så slo lynet ned :p
 
#6
Aiai, nå husker deg! Den mye omtalte TheHates venn, ja. :p
Maks uflaks du hadde, da. :D
 
#7
Spiller noen ganger hos en kompiss, men fy f.... så ræva jeg har blitt, eller så er det de andre som har blitt bedre. Klarer meg ok når jeg har spillt en del timer og kommet inn i spillet igjen, blir tilogmed litt MvP innimellom :D men så mye cheating det er:(

Husker jeg sa at teamet mitt må vote av cheatern på laget, men vi vant jo så de vota meg i stedet :/
 
#9
der er jeg helt enig Even!!!!

men det har blitt lame ja....
mange 12 åringer(og yngere) som ødelegger spillet pluss mange som har begynt å cheate....

men det er gøy en gang i blant....