SOLGT: Billett til Kaizers Orchestra

#1
OBS! Denne er solgt.

Fordi jeg fant ut at jeg allerede har "engagements" i Oslo bare et par uker i forveien, og Kaizers allikevel har planer om å spille på hjemstedet, selger jeg min billett til Kaizers Orchestra konserten som går av stabelen 18. november i Rockefeller, Oslo. OBS! 18-års aldersgrense! Konserten er utsolgt (såvidt jeg har forstått), og billetten selges med marginal profitt for å dekke portokostnader til kjøper. Billetten sendes per brev til kjøper, ved forskuddsbetaling. Refererer til tilbakemeldings-emnet hvis noen lurer på hvorvidt jeg er seriøs eller ei.

Pris: 250,- (200,- + 25,- faktisk betalt for billett, 25,- til meg for porto og potetsalat)

Sleng inn en post i dette emnet, eller enda bedre: send meg en PM. Jeg sender billetten så fort jeg har fått pengene inn på konto (evt. mottatt scan/screenshot på overføringen).


P.S.: Dette er så lite spillrelatert som det kan få blitt, men jeg ligger med forumsjefen, og veier opp elendigheten av mitt regelbrudd ved å gjenopplive fortapte sjeler i Battlefield 2.