Solgt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nabbe

Har fin hatt.

Den uklipte japanske utgaven (Sone 2, NTSC). Fortsatt i forsegling. Info finner du her.
Pris på xploitedcinema er NOK 276,- (med porto NOK 324,-). Jeg selger den for 200,- (jeg betaler porto).

Opprinnelig skrevet av Nabbe@18.05.2004, 19.46
(Sone 2, NTSC)
Hm? Det hang ikke helt på grep for meg... Hva betyr NTSC i denne sammenhengen? Eller for å si det på en annen måte: Kan jeg spille filmen i europeiske sone 2-spillere?

Nabbe

Har fin hatt.
Bump. Blei kvitt Toxie.

Setter ned prisen på Kill Bill volume 1 til 200 kroner. Da er den 124 kr. billigere ... eh, her, enn den er ellers.

For faen, slå til.

Nabbe

Har fin hatt.
Ikke noe dubbing, ikke noe fiksfakseri. Alt på originalspråk, tekstet på engelsk.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
hvis du ikke har solgt den iløpet av noen dager kannnn det hende jeg får penger. håper jeg. *krysse fingre*

DVD-spilleren min er altetende, så vidt jeg vet. sonefri burde gå bra det ja? ja? ja?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sone 2 er også Japan, og der har de NTSC. Sånn.

Nabbe

Har fin hatt.
PP: Jeg er trøtt, så dette får holde.

DVD regions are defined as:
Region 1 - 1: U.S., Canada, U.S. Territories
Region 2 - Japan, Europe, South Africa, and Middle East (including Egypt)
Region 3 - Southeast Asia and East Asia (including Hong Kong)
Region 4 - Australia, New Zealand, Pacific Islands, Central America, Mexico, South America, and the Caribbean
Region 5 - 5: Eastern Europe (Former Soviet Union), Indian subcontinent, Africa, North Korea, and Mongolia
Region 6 - Peoples Republic of China

Region 0 DVDs can be played in any DVD player regardless of their Region Coding, but the system format (PAL/NTSC see below) must still be supported.

PAL/NTSC VIDEO

Most U.S. DVD players only support NTSC video while most European players supports both NTSC and PAL. In order to play a disc the player needs to support both the region and the video format. This means that most players in the USA can't play a European PAL release.  Region Free NTSC DVD players can output a PAL signal, but unless the player has an internal PAL to NTSC converter or you have a standalone PAL to NTSC converter, the video output cannot be viewed correctly. 
Jeh.

Den så jævla bøs ut! Har du solgt den enda?

Nabbe

Har fin hatt.
Nei, har ikke det.

Ok, har sendt deg PM nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.