Solium Infernum Roll Call II

Jante

privileged CIS shitlord
#1
Mine damer og herrer, jeg gir dere..
Spillegals gloriøst sjofle og dolkestøtende kamp for å herske i Helvete II*
*nå med 100% mindre oma




Here at least
we shall be free; the Almighty hath not built
Here for his envy, will not drive us hence:
Here we may reign secure, and in my choice
to reign is worth ambition though in Hell:
Better to reign in Hell, than serve in Heaven.


Djevelen har forsvunnet uten spor, og det er ikke utpekt noen klar etterfølger som kan styre over de voldsomme mengdene av djevler og demoner som bor i denne mektige underverdenen. En Konklave av de forskjellige makthaverne i Helvete har samlet seg i Pandemonium og vil utpeke hvem som fortjener å ta over etter engelen som falt lengst. Hvem er klar for å ta over Satans trone? Hvem er slu og taktisk nok til å sno seg hele veien til toppen? Hvem skrur hvem i prompen? Hvem slikker hvem sin stump, og viktigst av alt; hvem butthurter mest?





Meld dere i denne tråden hvis dere har ballene til å delta som en av Helvetes ambisiøse få. Opptil seks spillere kan delta, inkludert meg selv. Dette betyr at de fem første som melder seg får lov av Konklaven til å innta rollen som en av de ambisiøse Erkedemonene. Jeg er selvfølgelig med, og jeg vet Tryggve, Jonna og Buggz fremdeles er interessert. Lodin? Nicholas? Andre?

Jeg regner med vi sparker igang så fort som mulig, men setter søndag den 14. november som siste frist for oppstart. Spillet spilles over e-post og er tur-basert, så det vil ikke ta like lang tid ut av dagen som f.eks. Neptune's Pride etterhvert gjorde. Man velger selv når man sender inn runden sin til hosten, som han da prosesserer og sender ut en ny runde til deltakerne.





For de uinvidde, så er Solium Infernum et turbasert strategispill satt i Helvetes dyp, hvor målet er å vinne nok stemmer eller opparbeide seg nok makt til å ta over den ledige tronen. Det finnes en demo, og spillet kan kjøpes for usle $30/€23 fra skaperen selv.

Her er forøvrig et par intervjuer med Vic Davis, som er geniet som står bak dette spillet;
http://www.cyberstratege.com/magazine/2010/03/solium-infernum-interview-avec-vic-davis/4/
http://www.gamasutra.com/view/news/27209/Interview_Going_to_Hell_with_Vic_Davis_Solium_Infernum.php

Jeg har lastet opp to tutorials til dere som aldri har spilt dette før;
- Del I
- Del II

Feature Include:

-Customize your Archfiend avatar by selecting your starting attributes, infernal rank, public objective and special perks.

-Level up your Archfiend in 5 different spheres of evil: Wrath, Deception, Prophecy, Destruction and Diabolism.

- Battle for the control of hell across a landscape of beautifully painted hexes on 3 different map sizes.

- Over 50 different unique legions await your orders.

-Legions gain experience and can be augmented with powerful heroes and artifacts

-Over 30 unique Places of Power dot the endless tracks of hell. Capture them and use them to secure your claim on the Infernal Throne

-Retire to your sinister ritual chamber and call on dark arcane powers and over 30 unholy relics to damage, cripple or hinder your enemies… and allies of convenience.

-Over 30 unique event cards keep the game unpredictable. Challenge your rivals in the infernal games of Pandemonium, send your finest legion on an expedition against Heaven’s ramparts or call an ill-timed cessation of all vendettas and blood feuds.

-Compete against up to 5 other humans or AI’s in a PBEM battle royal.

-Games last anywhere from 25 to 50 turns. A small single player game can be completed in just a few hours.

-Over 150 beautifully painted images can make a heaven of hell, a hell of heaven, what matter where if I still be the same.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Æ e me sjø.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Jeg er nede som en klovn og skal selvsagt ha minst like stort overtak som sist geim..
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
Jeg er også med selvsagt, og hvis det er mulig vil veldig gjerne Marius være med også. Han er litt redd for nettfora, det er grunnen til at han er homo.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#5
Vi må nesten prioritere de som har ymtet frempå i den forrige tråden, men hvis ingen flere melder seg innen neste helg er han velkommen inn i varmen. :)
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6


Last chance in hell!

Da nærmer det seg. Det er enda plass til Lodin og Nicholas hvis de fremdeles er interessert, men hvis de ikke melder seg innen søndag er det åpent for andre entusiastiske demonprinser. PS. Alex må overbevise alle de andre spillerne at han blir å gjennomføre før han får lov til å bli med.

Deltakere
Jante
Yetipants
Buggz
Agradula
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Så ja. Da regner jeg med at marius kan joine? Trenger bare en til da.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#10
JESS! Beklager, men jeg var borte i mastertåka i gårkveld. Send epostene til riffa og denne "Marius" til meg på PM, så sender jeg ut invites. Regner med at alle har spillet? :nicholas:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#11
Jeg må bare mekke ny character, men sånn bortsett fra det så er alt smoooth.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#14
Må vi sende deg characterne nå? eller åssen var dette igjen. Lenge siden sist vet du?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#15
JESS! Beklager, men jeg var borte i mastertåka i gårkveld. Send epostene til riffa og denne "Marius" til meg på PM, så sender jeg ut invites. Regner med at alle har spillet? :nicholas:
NIGGERE
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Ser det et like greit at jeg droppa å bli med.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#19
Ja. jeg drar til Danmark i morgen. og jeg forventer at det er en runde når jeg kommer hjem på søndag. fy faen i helvete altså.