Sommer, den retro årstiden

CockMcBalls

El Sabor Professional
#23
Hell yes, har nettopp flyttet, og har i den anledning rotet fram en haug med gode retrotitler jeg skal prøve å få brynt meg på i sommervarmen:

Til PSX har vi:

Resident Evil 2
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX
Heart of Darkness

Til SNES:
Super Metroid
Zelda aLttP
 
#24
På konsollen greier jeg forhåpentligvis å komme meg igjennom Silent Hill 1 og FF7. Bortsett fra det har jeg også planer om å fullføre Gabriel Knight 1, System Shock 1 og 2 på PC. Spillinteressen går dessverre veldig opp og ned i disse dager, interessen faller heller mot å samle spill enn å faktisk spille dem.
 
#25
Noen som vil anbefalle ett super nintendo spill jeg kan spille etter jeg er ferdig med alttp? det må være ett spill som fortsatt er bra, ikke ett som er bra bare fordi man har gode minner om det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Chrono Trigger.
 
#27
Kjøpte meg nettopp Mega Man 2 på en bruktsjappe for modelljernbaner av alle steder, så kommer sikkert til å prøve å fullføre det i sommer(jeg suger i mega man).
 
#28
SITAT(Link @ 05.07.2006, 02.33) 12903
Noen som vil anbefalle ett super nintendo spill jeg kan spille etter jeg er ferdig med alttp? det må være ett spill som fortsatt er bra, ikke ett som er bra bare fordi man har gode minner om det.
[/b]
Kirby's Dream Land 3 eller Kirby Super Deluxe ... eller begge.
 
#29
Føler tiden er inne for å frese igjennom et godt gammelt Squaresoft-rpg. Er usikker på hvilket, men det står imellom go'spill som Chrono Trigger, Chrono Cross og Final Fantasy IX. Har kjørt igjennom alle før (CT har jeg runda utallige ganger), men jeg vender stadig tilbake.
 
#31
Jeg tenkte jeg skulle komme meg videre i GTA:SA, men det blir til at jeg plukker opp spillet hver tredje dag og spiller kun en liten stund. Jeg sitter visst med en hel rekke med oppdrag som går ut på å vinne billøp, og jeg suger i sånt. Orker ikke spille mer enn litt og litt av gangen, selv om jeg sikkert kommer meg fortere forbi møkka om jeg hadde spilt tre-fire timer i ett. <_<
 

Kilik

Lokal moderator
#32
Lemmings. Laster ned Amiga-emulator nå. Dette skal bli et hyggelig gjensyn. Det ble aldri så jeg rundet spillet i sin tid, men det skal det bli en forandring på nå...