Sommertid?

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Hmmm, sorry for og bringe dette emnet opp igjen, men siden det jeg ska si passer fint inn her siden det også handler om klokken her inne. Som når går heil feil, eller er det bare her den forum klokken loker?

Forum klokken er nå ca : 13.04.2005, 00.36
 

Halky

Veteran bruker ;)
#6
Sikker på at den er riktig, siden forum klokken her nå er : 13.04.2005, 00.49, og pc klokken min er 23:50, og det samme er arm klokken :p

Og den forum klokken har da stemt før, selv etter frem stilling av klokken osv..
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Gratulerer, du klarte ikke å lese de tre andre (og første) innleggene i emnet.

Klokken må man stille selv.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Hmm, hvis det er meg du snakker til, så har jeg allerede stilt klokken frem, når det skulle gjøres for en stund siden, og klokken begynte og loke i dag, siden den har gått riktig før, og før det igjen osv.. Merkelig dette her....
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Jau og her har jeg bevis på at noe er feil med klokken.

Her er ett bilde fra SG:


Og her kommer ett bilde fra BF.no:


Og som dere kan se, så kjører dere samme klokke og forum oppsett, men klokken på SG går feil.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Jeg vet veldig godt at jeg satte på sommertid for en stund tilbake, og nå går jaggu meg forumklokka en time for raskt igjen. Jeg skrudde av Daylight Savings nå for å få klokka riktig, men da blir det umulig å skru den enda en time tilbake til vintern ...
 

oma

Village Drunk
#14
derfor jeg sa at man kan bare skru gtm en time frem! jeg har gtm barselona +00 slik at klokken går riktig, for klokken i gtm oslo køpenhagen går en time for fort... av en eller annen grunn...
 

oma

Village Drunk
#16
jaja, adjust to the enviroment, change when u need to, and change back when u need to, plain and simple,

mongo i lengden ja...