Sonic 4! FFFFFFFFFFFFFFFFFffffffff...

Lodin

Der Waaaah

Er det mulig? Har noen hos Sega endelig fått inn i nøtta si at det eneste vi vil ha er en 2D sidescroller hvor Sonic løper fort?
Sansynligvis ikke, men de har ihvertfall annonsert at Sonic 4 blir episodisk og skal selges online på de tre store sine konsoller. Her er intervju med en eller annen gjøk og teaser trailer med et millisekund med gameplay. Grafisk har de ihvertfall truffet spikern. Skal slippes en gang til sommern.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
jeg legger bare fra meg denne her

Jeg...

:drool:

Jeg håper...

:hyper:

Dette kan bare bli...

:bounce: :bounce: :bounce:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tør jeg bare minne om Sonic and the jævla Secret Rings som fikk 8/10 fra flere hold og likevel sugde revebjeller?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tør minne om at det var et 3D-Sonic, og samtlige av de suger revebjeller. Sonic Rush fatta litt av poenget om hvorfor Sonic var bra, men dreit seg litt ut, samtidig som at DS-ens vertikale skjermoppsett ikke fungerer så bra med et spill som pga hastigheten trenger et bredt vindu.

Jeg er på vent-og-se, men har i det minste forhåpninger om at de for en gangs skyld skal klare å finne ut hvorfor Sonic var artig i sin tid. Sonic1-3 & Knuckles er fortsatt artig å spille.

Lodin

Der Waaaah
Storyen er ihvertfall en direkte oppfølger til 3 & Knuckles. ^^
Our Legendary hero returns! With the Death Egg finally destroyed, and Angel Island back in the sky, Sonic decides it's time to take a break and heads off to explore a new territory on his own. However unbeknownst to Sonic, Eggman has also survived their last encounter, and has begun taking measures to rid himself of our hero. Armed with his signature Speed, super Spin Dash - and powerful Homing Attack, Sonic is ready for an all-new adventure!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKING GØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØD!

FRENZY, SONIC PARTY!

Jeg var opprinnelig ganske glad da jeg så tittelen, men så fort jeg leste "episodic" forsvant store deler av gleden.

Woot? Jeg trodde det eksisterte en eller annen form for norm eller sedvane som sa at spill kan maksimalt selges for 599,99 kr, så lenge det ikke er en eller annen form for Special/Collectors/Ultimate-edition.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Spaceworld Bodø prøvde å selge Player's Choice-utgaven av GoldenEye til 749,- back in the day, så alt går an.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hva var det Street Fighter 2 kostet i sin tid? 899? Og Ocarina of Time.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg betalte aldri over 599 for et N64-spill i butikk, men poenget her er "Player's Choice". Billigutgave liksom.

Erketor: Kjøpte OoT nytt over disk. Ikke faen om det var noen rovpris på det. Capcom-spill til SNES, derimot...

Husker jeg prøvde SFII på en lekebutikk waaaaay back på SNES, kosta faen meg 899 ja!

K999

Keystone State Of Mind
Siba hadde nyeste Ratchet inne til 699,- på lanseringen, må være det dyreste jeg har sett siden N64 days.

Den eneste sjappa på Setermoen som hadde et lite utvalg av spill prøvde å pushe Metroid Prime Hunters: First Hunt til DS for 349, da jeg bodde der i '06. Dere vet, den demoen alle som kjøpte DS ved launch fikk gratis... Har bildebevis et eller annet sted.

D

Deleted member 91

Gjest
Altså, er ikke lenge siden man kunne se spill til 649,- på Gamestop. Ikke vært der på en stund, men når jeg jobba der ifjor så jeg noen nyere titler til den prisen av og til. Ble som regel satt ned etter en uke eller to, men det skjer.

Lodin

Der Waaaah
Gamestop tar jo omtrent alltid hundre kroner mer ann alle andre samme hva det er. Selv noen av bruktspilla der koster mer enn nye utgaver hos andre. :ras: