Sonic 4! FFFFFFFFFFFFFFFFFffffffff...

D

Deleted member 91

Gjest
Joda, folk lekte bare så grusomt forbausa over at noen kunne finne på å selge et spill for 649,- i Norge og jeg bare påpekte at det faktisk ikke er så uvanlig, selv i disse dager.

Jeg betalte 699,- (Svenske) Kroner for Fallout 3 rett før jul i 2008 på Gamestop (bytta inn masse spill med jeg hadde kjøpt billig, som jeg fikk profitt på) så det er tydeligvis ikke noe særlig billig borte der heller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så en fin en på Lefdal forrige uke: Du kunne velge mellom å kjøpe NiGHTS til Wii nytt for 649,- fra Wii-hylla eller NiGHTS til Wii nytt for 199,- fra billigkorva. Sikkert bedre grafikk på det til 649 da.

Sånn ellers kommer jeg akkurat fra Gampestopp og der hadde de Brutal Legend 360 til 250, så hvis man venter litt er det ofte noen bargains ute og går der.

Sånn ellers bytta jeg inn COD4 og FIFA09 (betalte 149,- for begge i sin tid) inn for Dragon Age til 1,- på Gamestop ved launch, så det er jo ikke bare elendighet i den sjappa akkurat.

Oi. Det så bøggete ut ja, men for pokker lovende! Sonic kunne godt spunnet litt hardere i hoppene sine, dog. Dette ble for tamt.

Juli ser bra ut, gleder meg faktisk! :)

Lodin

Der Waaaah
Eller kanskje det er du som er en ubrukelig fyr, hmm?

Her er noen lekka bilder som har gjort rundene på nettet og vel bør postes her og.

Forøvrig ryktes det at første episoden skal ligge på 400 funbux ifølge samme kilde.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg hørte på et par istad, og du gikk ikke glipp av noe stort.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Yeti liker pop, jeg hater pop, dette må jo ha vært virkelig store gloriøse saker!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å klargjøre litt så hørtes det ut som uinspirert Mega Drive-musikk med bedre instrumenter. Omtrent som musikken i Mega Man 10; samme feelingen, men musikken er fortsatt litt kjip.

hmm er jeg den eneste som likte de to sonic spilla på DreamCast ?

Lodin

Der Waaaah
Det første var ålreit, men og det punktet hvor selv hovedspilla i serien begynte å vise tegn på å gå i dass. Og det siste Sonic spillet jeg har kjøpt.