Sonic 4! FFFFFFFFFFFFFFFFFffffffff...

Lodin

Der Waaaah
Vel jeg lagra den, men lyden forsvant. Uansett regner jeg med at denne får bli fordi det er Herpnic the Derphog.
[yt]h7dbsyQcU1U[/yt]

Trench_Rat

Sommerbildene våre
uff fysikken virker helt forferdelig. kan sikert være fordi den er filmet med en kamera telefon i 25 fps men alikevel

Lodin

Der Waaaah
Kotaku har en masse fler av disse videoene, men nedtelling til de får sinnamail fra Sega.
Gruvevogngreia ser totalt ræva ut forøvrig, som jeg misstenkte. =/

uff kontrollen er helt grusom :S banene er greie nok i seg selv ... men det tar litt tid å venne seg til å spille det :S
Men størelsen på spillet er greit nok. Er 4x3 vanlige baner,4 bosser og 7 bonusbaner.. så det er på størelse med de andre i serien...
Så får vi bare håpe på at sega retter opp kontrollen når de slipper den endlige versonen..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
hehe ok :p ;) ^^

Begynner å bli enig.. Ugh, dårlig lekket piratbeta er ikkje SG-nyheter. Passer best på maxconsole eller noke. Er også jævlig enig med Drauden.

Altså seriøst Lodin. Du klager over at jeg prater om en beta ? hva var det du skrev i post nr 44 i denne tråden da? Og å poste filmer av betaen er mye verre enn å si at betaen faktisk er tilgjenglig for alle som gidder å lete... Betaen har vært tilgjenglig på private servre en stund nå, men det er først nå den lakk ut på MU og så på usenet...

sagosen, dårlig lekket piratbeta? seriøst? hva mener du med det? Det er en Partnernet beta som er lagd for devkits\testkits\demokits.. Selv om noen har greid å hacke xbox360 slik at den greier å spille av devmatriale så betyr det ikke at det er noen pirat beta... Det er bare en 1:1 beta av den som ligger på Partnernet... Og å si at betaen er dårlig uten å ha prøvd den blir ganske teit...

Info fra han som la den ut på MU i går
Please give +rep to Traxx for sharing this game with us by going here: **********
People already had this game but no one would share it in a Sharing Community except for Traxx so he really deserves it!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja men du bidrar ikke med noenting. Om noen her hadde vært interessert i informasjonen din formidler du den uansett så dårlig at man ikke orker å lese postene dine.

Edit: Til han kompisen og dobbelpizzle, slett plz.

Du poster kun om hacking og jtag-greiene dine, eg finner det uinteressant (med unntak av announce-posten din rundt temaet). Det gjer også yeti og justin. Og fleire andre. Tåler du det, pluss at vi kommer til å sutre kvar gang du poster om slikt, kjør på! Det er sikkert folk som liker postene dine her inne også.

Men back on topic, eg trur eg venter til spelet faktisk kjem ut før eg vil vurdere det. Er tydelig at dei har fucket opp kontroll og 'feel' så langt, håper VIRKELIG ikkje dette blir ei ny Turtles In Time-remake-fiasko!

Lodin

Der Waaaah
Han er fortsatt Zorg på IRC og nå blir han sikkert mer aktiv på #spillegal igjen. Der har han i det minste Dark han kan drive å kose seg med.

Dust. Heile piratcommunityet er blåst, snakker om å "gi cred" til den som "deler" med andre. Greit nok, eg er ingen kvit sau men eg skryter for pokker ikkje om det. Fyren her vil jo aldri forstå kva problemet med holdningen hans er heller slik som han har forsvart seg. Good riddance!

Lodin

Der Waaaah
Og Sega butthurter over all lekkinga så de har utsatt spillet til slutten av 2010. Det for å flikke på kontrollen og gjøre ting bedre. Sikkert til det beste.

Sega skrev:
SEGA is incredibly happy at the overwhelmingly positive response to Sonic The Hedgehog 4 Episode I from both press and fans around the world, and wants to ensure that we’re delivering the best Sonic experience possible
Butthurter?

Uansett, flink Sega som tar til seg kritikk! Begynner å glede meg igjen. :)