Sonic Adventure kommer på xbla

Vet ikke om folk har fått det med seg eller ikke.
Nå kommer snart Sonic Adventure til xbox 360 som et arcadespill
Sonic Adventure kom først ut på Dreamcast og etter min mening så er det et av
Sonic spillene i 3D som faktsik er gøy å spille.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høh? Det funker faktisk helt kurant. Det som ikke funker er alt som foregår mellom actionbanene.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det ser faktisk jævlig ut på generelt grunnlag. Gief Sonic 4!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Svært til hating da. Sonic Adventure er jo lett det beste 3D-Sonicspillet (uten at det sier så mye)

Høh? Det funker faktisk helt kurant. Det som ikke funker er alt som foregår mellom actionbanene.

om jeg ikke husker helt feil så er det ikke sån rodespill dritt opplegg i sonic adventure 1 og 2 .. tror det kom først med xbox 360 spillene... Er så jævla irriterende å gå å loke rundt for å finne neste bane ... Like jævla irriterende som det var i halo odst når man skulle finne de tingene for at han skulle huske det som skjedde. Det eneste sånne elementer i spill gjør er å øke trangen etter å finne savegames (hvis det fører til at man kan velge baner i stede for å lete etter de )

Hmm Er vel snart på tide at Sega lager et orntlig bra spill ? Kanskje Sega snart greier å få ut fingeren å gir ut Shenmue 3?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Rodespill? Jeg har uansett bare spilt 1 og 2 på Dreamcast, så om de er enda verre på Xbox 360 så tar jeg av meg hatten for det.

på det ene skal man tasse rundt i en by. Og så kan man prate med folk og litt sånt... men alt er veldig dårlig gjennomført og hele greiene blir bare et veldig stort irritasjonsmoment..

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det er det jeg mener.

Det har vært en PNet lekasje :D

Metal Slug XX
NEOGEO BATTLE COLISEUM
RAYSTORM HD
Sonic Adventure
The King of Fighters 2002 Unlimited Match

Så alle som har en Xbox360 jtag (eller devkit\testkit) kan spille det. Men husk, dette er betaversoner og kan ha bugs hehe og valgalternativer som blir fjerna i real versonen

Har testa:

Metal Slug XX
RAYSTORM HD
Sonic Adventure

Alle spillene er ganske ferdige =) Metal Slug XX var som det alltid har vært :p Men med litt flere personer, noe nye festlige våpen og andre baner.
Sonic Adventure var helt greit (litt små grafikk bugs) og litt irriterende med at man må gå til de neste banene selv osv ...