Sony Move & annet shizz

Sony has announced that PlayStation Move will go on sale in Europe on 15th September.

As announced at E3, the PS3 motion controller will be sold in a bundle that includes one Move, one PlayStation Eye and a starter disc - and that bundle will cost €59.99.

Move will also be sold separately for €39.99, while the Navigation Controller (originally called the Sub-Controller) will cost €29.99.
Fra Eurogamer

Angrer fortsatt på PSP-kjøpet etter dette, og Sorcerer ser artig ut. Ellers fikk jeg ikke mye ut av presentasjonen *gjesp*

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva faen, Capcom! Nå finner jeg ut at Move-patchen til Resident Evil 5 kun gjelder Resident Evil 5: Gold Edition, og ikke den aller første utgaven. For landene som ikke fikk Gold Edition har de sluppet Move Edition, men hvis du kjøpte spillet da det kom ut er du shit outta luck.

Fiseminks!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva hadde du forventet?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Har du en seksåring i huset, Ole?

Jeg vil og ha RE5 med move da RE4 til Wii var best. Men det er det eneste, så jeg står over til noe faktisk bra som krever dette blir vist frem. De beste Wiispillene hadde vært bedre med classic controller liksom. Bortsett fra RE4, selvsagt.

Hvorfor vil du at de skal gjøre det? Spillet er jo bare gøy med en annen uansett.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg plukker opp Move så fort de slipper en ålreit pakke uten det møkkaspillet og kameraet som jeg har fra før. Er potensiale til å ha det moro der.

Men så kjøper jeg all mulig drit, plukker sikkert til og med opp Kinect.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har du sett hvor stor kinect er? sånn seriously? jeg kan faktisk ikke ha kinect, fordi ungen vil bare rive den ned.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser den, men det går da an å spille med sånn ikke-mongo kontroller også.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jepp, eller med move. Men når sant skal sies er det det eneste spillet jeg egentlig vil ha som støtter move, slik det ser ut nå. med mindre det kommer no patchings til vanquish som støtter move da.