Sony NW-HD1

#1
MP3:

Da er XBox 360 bestilt og jeg trenger da litt penger. Derfor tenkte jeg at jeg kunne selge min MP3 spiller som jeg ikke bruker mer. Det er en Sony NW-HD1 . Den er ca. 1 år gammel og nesten ikke brukt. Dette er da en MP3 til 3000-4000 kr så det er kvalitet. Alt utstyr følger med unntatt øreproppene som jeg har klart å miste.

Spill:
Yoshi: Touch And Go til DS.
 
#2
Hei!

Hvor mye skal du ha for Baten Kaitos?
 
#5
Hadde nok tenkt meg noe mellom 1000 og 2000 så 500 er for lite.
 
#6
For mellom 1000 og 2000kr så kan man jo bae kjøpe en ny spiller. Denne modellen er vel ganske gammel og er vel allerede blitt erstattet av 2 nye modeller.
 
#7
BK: 250,- inkl. porto så er det deal :)
 
#8
For mellom 1000 og 2000kr så kan man jo bae kjøpe en ny spiller. Denne modellen er vel ganske gammel og er vel allerede blitt erstattet av 2 nye modeller.
[/b]

Denne spilleren er faktisk veldig bra. Bedre enn denne generasjons Ipod. Høy batterikapasitet og bruk av Atrac. Dette kombinert med et tidløst design gjør dette til snasen MP3 spiller.

Tenk før du skriver gutt, du hadde vel ikke ventet at han skulle selge den til deg for 500,- ;)
 
#9
<div class='quotemain'>
For mellom 1000 og 2000kr så kan man jo bae kjøpe en ny spiller. Denne modellen er vel ganske gammel og er vel allerede blitt erstattet av 2 nye modeller.
[/b]

Denne spilleren er faktisk veldig bra. Bedre enn denne generasjons Ipod. Høy batterikapasitet og bruk av Atrac. Dette kombinert med et tidløst design gjør dette til snasen MP3 spiller.

Tenk før du skriver gutt, du hadde vel ikke ventet at han skulle selge den til deg for 500,- ;)
[/b][/quote]

:totomleropp: :kos:
 
#10
Denne spilleren er faktisk veldig bra. Bedre enn denne generasjons Ipod. Høy batterikapasitet og bruk av Atrac. Dette kombinert med et tidløst design gjør dette til snasen MP3 spiller.
[/b]
Må arrestere deg litt her. Synes du virkelig at bruk av det lukkede formatet Atrac er en fordel? Jesus...
 
#11
<div class='quotemain'>
For mellom 1000 og 2000kr så kan man jo bae kjøpe en ny spiller. Denne modellen er vel ganske gammel og er vel allerede blitt erstattet av 2 nye modeller.
[/b]

Denne spilleren er faktisk veldig bra. Bedre enn denne generasjons Ipod. Høy batterikapasitet og bruk av Atrac. Dette kombinert med et tidløst design gjør dette til snasen MP3 spiller.

Tenk før du skriver gutt, du hadde vel ikke ventet at han skulle selge den til deg for 500,- ;)
[/b][/quote]
Du skal få lov til redigere innlegget ditt en gang du ikke har røykt hasj.
 
#12
3000-4000 kr er ganske relativt, for alt jeg vet kan den ha kostet 3001 kr ...

Sulky: Såh ... denne har mer enn 60 GB lagringssplass og kan brukes til å se bilder og filmsnutter pluss litt til? Siden den er bedre enn denne generasjonens iPod, spør jeg ...
 
#13
3000-4000 kr er ganske relativt, for alt jeg vet kan den ha kostet 3001 kr ...

Sulky: Såh ... denne har mer enn 60 GB lagringssplass og kan brukes til å se bilder og filmsnutter pluss litt til? Siden den er bedre enn denne generasjonens iPod, spør jeg ...
[/b]
Jeg kjøpte den for 3499,- så der har du prisen =P