Sony saksøkt, igjen

#1

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Det er ikke PPCs ønske heller. De ønsker at Sony inngår forlik og betaler dem en slump penger som plaster på såret ( :rulleøyne: ). Av nettopp den grunnen venter de til etter lansering av PS3 før de går til søksmål. Både PS3 og Cell er teknologier som har vært kjent verden rundt i mange år.
 
#3
Det er vel samme oppskrift som alle de andre småselskapene følger. I Norge er vel grensa for et patent 5 år, stemmer det? Før man kan lage lignende produkter, that is.
 
#4
Hahaha, Sony dret på draget og ble saksøkt. Synes rett og slett det er på plass til dem jeg, de har saksøkt i hytt å pine selv de siste åra.
 
#5
Hahaha, Sony dret på draget og ble saksøkt. Synes rett og slett det er på plass til dem jeg, de har saksøkt i hytt å pine selv de siste åra.
[/b]
Jeg tror dette søksmålet blir like seriøst som å saksøke patent på luft.
 
#7
Det var en bra sammenligning, Nilo.
[/b]
Var det sånn, Det var bra sammenligning, Nilo(for en idiot, herregud)

eller

Det var en bra sammenligning, Nilo (han er jo genial)


Plz svar??!!?!?!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Nok utenomsnakk for en stund. <_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Blæh, temmelig kjipt å se at hver gang et nytt produkt kommer ut, oppstår det en jævla patentkrig. "Hv... Hva er dette? De har brukt samme legering som oss på noen kontakter? DET HAR VI PATENT PÅ, TENK!" Nå er det jo garantert slik at det er en del fusk og snusk hit og dit, men det som er så ræva er at det virker som om enkelte mennesker ikke eier skam når det gjelder å få kloa i en rask femmer.