Sony vant ikke Emmy-pris for Siaxis-kontrollen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Som Lodin nevnte (og trådemnet nå reflekterer) fikk ikke Sony prisen for Sixaxis, men for DualShock.

Saksøkt igjen da, for rumble-support. Den lisensen der er fra 1998 og den forrige lisensen de ble saksøkt for var fra Immersion og lisensen var fra 1995. Så, fortjente Sony den prisen? Selv om den patenten ser veldig tynn ut, og kan være ganske bred i sin forstand. Er ikke første gangen Sony er saksøkt for dette, men denne gangen ble Microsoft og Nintendo det også. Synes nesten det er rart at ikke Microsoft saksøker Sony også jeg da, med tanke på den sidewinder joypadden sin. Ender sikkert heller med at Microsoft kjøper opp Sony istedet, det er dems strategi hvis noe truer dem (så M$ kjøper sikkert opp Immersion og Fenner) for M$ er det bare småpenger å regne uansett.

Egentlig så kan alle saksøke alle, da blir det jo bra! Så ender det opp med at den som har mest penger vinner. Hurra! =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn har det vært ganske lenge, gamle ørn. :(

Er ganske latterlig å saksøke noen i forhold til sin syltynne patent.. Jeg tror jeg skal ta patent på idioter som skal saksøke andre, som ikke har vett å tjene penger på andre måter. Bare det ikke kommer noen i forveien av meg nå, så blir jeg sikkert rik (ikke at man scorer flere damer av den grunn? bare dumme damer, og dem trenger man ikke flere enn en gang). Men havet er stort, og pengesjøen er enda større virker det som hvis man bare bor i statene og saksøker noen.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
At folk utnytter et rettssystem som ikke likner grisen for å tjene en rask femmer er vel ikke noe nytt det heller. Det kjipe er vel at det er et sykdomstegn, men ingen gjør noe med det.

Lodin

Der Waaaah
Problemet med det amerikanske patentsystemt er at hvem som helst kan sitte på en uten å gjøre en dritt med den. I den utgaven de fleste andre vestlige land kjører med må man derimot kunne bevise at man har prøvd å gjøre noe med patenten. Det spiller ingen rolle om man faktisk har lykkes med det, men disse gnurrebukkene måtte kunne bevist at de faktisk har prøvd å lansere den joystickkomponenten sin på et eller annet tidspunkt.
Uansett har Microsoft hatt stikker som benytter seg av den dingsen siden nittitallet og Sony og Nintendo sine PSX og N64 stikker var i praksis lansert når disse busefantene patenterte dillet så det skjer nok ikke en dritt.