Soul Calibur 2

#21
Spiller noen av dere seriøst yunsung, han suger, og i tilegg er han den største Homoen på spillet, han har tross alt bare et bra knep. Det verste er den lange recover tiden etter alle knepene hans. Er i tileg lett å lese. Ta til vet og spill cervantes, han er god han.
 
#22
Hva sies det om en som kan en av de (såkalte) dårligste i et spill som klarer å matche de som regnes blant de beste? Omtrent gud, og derfor en enda større grunn til å ikke safe seg med å spille en av de beste hele tiden.
Yun Sung!

Vet noen hvordan Taki er rangert innenfor spillet? Har sett en spille Taki som nesten gud. Slikt spill hadde vært tøft å få til. Han kalles Floe forresten..noen hørt om/sett no av hans spill?
 
#23
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@11.11.2004, 12.29
Spiller noen av dere seriøst yunsung, han suger, og i tilegg er han den største Homoen på spillet, han har tross alt bare et bra knep. Det verste er den lange recover tiden etter alle knepene hans. Er i tileg lett å lese. Ta til vet og spill cervantes, han er god han.
133937​
Det er forskjell på god og cheese.. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Er det noen som veit om det er lagt ut filmer av SC2, eventuelt hvor jeg får tak i slikt? Kamper, komboer, show-offs, the works? Virker litt som om spillet kom og ble fort glemt igjen..

Jeg spilte gjennom 96% av Weapon Master med Yunsung :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#25
DVD-er fra evo-turneringen ble nylig sluppet. Er en god del kamper der.
baluba

*EDIT: url fikset.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@11.11.2004, 22.21
Hva sies det om en som kan en av de (såkalte) dårligste i et spill som klarer å matche de som regnes blant de beste? Omtrent gud, og derfor en enda større grunn til å ikke safe seg med å spille en av de beste hele tiden.
Yun Sung!

Vet noen hvordan Taki er rangert innenfor spillet? Har sett en spille Taki som nesten gud. Slikt spill hadde vært tøft å få til. Han kalles Floe forresten..noen hørt om/sett no av hans spill?
134246​
Ranking project finner du på www.guardimpact.com hvis jeg ikke husker feil...

Det er en grei innførsel i hvordan tingene står

Link til ranking
 
#29
Buggz: Her er det en del filmer
 
#32
Kilik er vel kjent for å være en av de flest nybegynnere velger.
 
#34
Kan du ikke bare begrynne hvorfor han er så satans bra og Yun Sung suger kukk?
 
#35
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@17.11.2004, 18.17
Kan du ikke bare begrynne hvorfor han er så satans bra og Yun Sung suger kukk?
136594​
Ja... det er ganske enkelt. Dårlig damage, lett å lese + at det tar et år fra han har tatt et knep til han kan ta et nytt et. Du blokker altså angrepet hans, og knuser trynet hans (dette er ihvertfal det jeg har erfart) uansett... han går ann å bruke i singelplayeren.
 
#36
Også suger våpnene hans... Men uannsett, alle er egentlig gode bare man kan bruke de. Astaroth kan også være god sikkert hvis man kan bruke han.
 
#37
jeg har alltid syntes Kilik er den man lettest leser angrepene til, men det er vel kanskje bare meg. Synes han har alt for mange mid-angrep, men når jeg tenker meg om har du vel rett. Det kan ikke være uten grunn at Yun Sung er ranka som den dårligste hos guardimpact.com.
 

EagleJin

Bear Necessity
#38
Mortisune: Astaroth ikke bare KAN være god, men mange av de beste spiller med nettop denne kjempen. Om du ser noen av kampene fra evo-turneringen i SC2 vil du fort se at Astaroth er en av de mer brukte karakterene, og han er livsfarlig!
:D
 
#39
Opprinnelig skrevet av Moritsune@18.11.2004, 10.26
Også suger våpnene hans... Men uannsett, alle er egentlig gode bare man kan bruke de. Astaroth kan også være god sikkert hvis man kan bruke han.
137059​
Er heller ikke spesielt fan av kilik, har ingen spesiel orsak (har nestenikke spilt han)...men det går liksom ikke. Astaroth har jo svinbrae kast da + en masse power, og det kuleste utseende, ja han går vist du kan de gode angrepene hans.
 
#40
Me loves Astaroth :forelsket: Men jeg kan ikke bruke han! Kan noen gi meg link til evt. noen turneringer? :)