Soul Calibur 2

Opprinnelig skrevet av fanta@22.06.2005, 17.05
SC2 er ett rått spill! Talim og Kilik eier!  :svette:  :p
Jeg ble veldig skuffet over at Link (på GC versonen) var så dårlig som han var...  :(
235452​
Heh, du er den første jeg har hørt som sier det. De fleste mener han er overpowered og utkonkurrerer alle. Han har jo en hel del gode angrep, noen av dem er vnaskeligere å "pulle off" enn for eksempel Talim sine angrep, men Link har sine kvaliteter han og. Jeg mosa kompisene mine så mye med han at de ikke gidda å spille hvis jeg valgte han, så jeg måtte begynne å bruke Talim. Så ble jeg så god med henne at jeg måtte bytte igjen. Så nå bruker jeg litt av hvert, men vinner uansett

En kompis av meg har SCII på ps2 og han sa han skulle mose meg når jeg kom på besøk. Jeg, som da er super-noob med ps2 stikka brukte 2 runder på å bli vant med kontrollene, så var vel alt ganske likt som på cuben, så lenge man huswka hvor Kick-knappen var osv. Så jeg mosa han, og tjente meg 100kr

Etter den kvelden våka han over og gjorde ikke annet enn å øve inn nye teknikker osv, men når jeg kom til han dagen etter var han så sliten at det var lettere å ta han enn dagen før. Så han gikk og la seg og jeg satt meg ned og øvde på ps2 kontrollen. Han hari kke slått meg en eneste gang enda
... det værste er at han er slåssespill-fantast, og jeg var ikke så glad i sjangeren før SCII. Når vi spilte på cuben min noen dager før ble stillinga 34-0.. først DA ga han seg!
Han prøvde ALLE folkene på spillet, og jeg veksla mellom Link, Talim og noen ganger Ivy. Det var tider det

Såå... Ja, link er en god karakter

Scary Paladin

Ukjent herremann
Spiller med Ivy og Kilik. Noen som har noen vids eller komboer med dem?

Hva betyr sama? :flau:

Sama er japansk og man sier det til personer som har høy rang. Man bruker san og sama for å vise respekt

Eks: treneren min ville sagt sushi-san til meg, mens jeg hadde sagt poh lim-sama til han.

Opprinnelig skrevet av MystB@07.11.2004, 22.19
Kvifor er det ingen som skriv noko om SC2? Det er jo eit kongespel. Eg har faktisk så å seia aldri spelt Tekken (og har ikkje store planar om å gjera det heller :D), men kva synest de er best, og kvifor?

Og kven er favoritten din i SC2? Eg likar godt Talim og Mitsurugi, sistnemnte er jo desidert best i heile spelet når han har Damaskus sword.
131613​
Eg digger Soul Calibur, spelte det masse mens eg var i militeret.
Synes det er et av de beste slossespillene, eg savner det virkelig mykje.
Problemet er at eg ikkje kjenner noken i Bergen som spiller det, det blir litt kjedelig etter ei stund å berre spille på arcade.

Eg liker å spille med Raphael, Nightmare, cervantes og Talim.