Soul Calibur IV

#2
Gleder meg. Forhåpentligvis driter de i moder hvor man bruker over halvparten av tiden på å se på loading-skjermer denne gangen og implementerer online istedenfor. Hadde sikkert ikke gjort noe om de flesha ut create a character-delen fra treeren heller, så move-setet ikke bare ble kopier av hovedkarakterene. Eventuelt, for å unngå balanseringsproblemer, så kunne de rett og slett bare latt oss customize draktene til karakterene vi alle kjenner.

Meh... hvis jeg får et superpent Soul Calibur med online og muligheten til å samle masse dill så er jeg fornøyd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Da får vi se; blir det Dead or Alive eller Soul Calibur som vinner puppekrigen? Jeg er iallfall spent som faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Yay for australian cleavage, sier jeg bare.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Tråden er i live igjen. Darth Vader og Yoda confirmed for SC4. :wth:





Og folk sa at Link, Spawn og Heihachi var ulogisk...
 
#10
Det er ikke ofte jeg kommenterer her lengre.. men hva er det som skjer !! Det er det merkeligste jeg har sett på lang LANG tid. Og se på noen av dem andre screensene på 1up. Dart Vader har et veldig lite hode. :D
"Soulcalibur IV - The Return of Teräs Käsi" :D

Hva skal vi gjette kommer i neste Soulcalibur ? Aragorn ?! Captein America ? :p

Jeg kan nesten ikke vente på å høre dem snakke om dette på 1up yours !!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#12
Da var det også en teaser oppe på gametrailers.

Yo momma so fat, she almost as big as soul calibur 4's plot holes.
 
#13
Haha, så latterlig vanskelig å svelge. Nuvel, jeg gir en lang en i historien til Soul Calibur, men det hele ville jo blitt enklere å godta om de rett og slett ikke var med i story-delen av spillet. Mest for Star Wars sin del, selvsagt.

Men, altså.. å spille Yoda mot Vader i en så bra fighting engine som Soul Calibur er ikke noe jeg sier nei til umiddelbart.
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Dessverre kan du ikke det. Darth Vader er eksklusiv til PS3-versjonen, mens Yoda er kun tilgjengelig på X360-versjonen :argh:

Link passet i det minste inn i middelaldertemaet, men dette...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#16
SITAT(kilik @ 10.01.08, 08.11) 97330
Dessverre kan du ikke det. Darth Vader er eksklusiv til PS3-versjonen, mens Yoda er kun tilgjengelig på X360-versjonen :argh:
[/b]
Fordi PS3 i likhet med Darth Vader er blankpolert sort og jævlig kul, mens Xbox er grønn og gnomete. :v:
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Men rykter sa jo at det var Jack Sparrow som skulle være den hemmelige filmkjendisen så det kunne vært mye bedre og.