SoulCalibur 3 Tournament

#1
Da er det dags for årets tredje slåssespill-turnering.
Spiderman Oslo avholder Team turnering i SoulCalibur 3 den 25. februar.
På likhet med tidligere turneringer, benytter vi oss av en arkademonitor som spillskjerm, samt en prosjektor som tilskuerskjerm.
Turneringen består av en 2 on 2 Team turneringen, så igjen, oppgaven blir å skaffe seg en partner å spille på lag med.

Turneringsoppsett:

Double Elimination (MAX 16 lag)
SoulCalibur 3 PS2 version
3 runder
Kan kun spille med 1 karakter gjennom hele turneringen
Tillatt med egen joypad eller stikke

Oppmøtetid blir som tidligere, FØR 11:30

Alle som har lyst til å være med i turneringen registrere seg på forhånd ved å sende en email til spiderman_turnering@hotmail.com

Her kan du opplyse deltakernes Ring Name, samt Team Name.
Grunnen til at det er viktig at alle melder seg på på forhånd er fordi det er kun plass til 16 lag. For dere som kanskje kjenner noen på Spiderman, er det også viktig at dere sender en email.



In the meantime, keep practising them Guard Impact skills!!!
 
#2
Flott tiltak, Chief Gutti.
Emnet er prioritert inntil slutten av måneden, mest fordi jeg faktisk kan prioritere det. ;)

Og en liten påminnelse til folk som har som hensikt å skrive om denne turneringen her.
Hold dere saklige, ydmyke og bruk allminnelige folkeskikk, ellers blir dette emnet stengt slik det forrige ble.
Dere er herved advart.
 
#3
Haha, ydmyk my ass :p

Jeg skal banke dere alle!! Jeg skal bli mestern!! Selvom jeg enda ikke har spilt spillet :D

Team Morra di (TMD)

Stiller meg!! aka Nilo og blir vel en random person siden jeg ikke har noe venner!

Men ja..Meg og en annen!! Blir bank på alle!!! jeg skal ha revasje fra sist Sc2 turnering da jeg kom på 2 plass ble slått av SoulSama! Men nå!! im back!! i samme måte, skal heller ikke spille spillet fordi det trengs ikke!! Jeg vinner anyway! denne måten blir det en utfordring!! :ler:
 
#6
Andre advarsel...

Og NiloPilo, fortsetter du slik vanker det en anmerkning, eller kanskje noe verre; Midlertidig suspansjon.
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
*2. forsøk*

Jeg stiller opp som vanlig. Ikke med winged blade akkurat, men med en stav med noe skarpt på :p

Mannen med ljåen skal være der!
 
#8
Eagle! Dude spiller du Sc3? Dam... hva erre du ikke spiller :p Men eagle, hvem spiller du med og hvem anbefaler du som er lett 2 learn chrac til en turnering!

Ps: dave vinner...fra jinsama..ja jinsama og wallace vinner hele shiten! er ikke vits å melde seg opp en gang
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Nei si det du.. :p
Spiller med Mitsurugi og Sazalamel (mannen med ljåen, hehe).

Start med Kilik eller Maxi, lukk øynene og trykk i vei :p
 
#10
Frenzy hør her nå! Sitter hos nilopilo homsen nå. Hva faen erre du tror du er! Du har slettet mine poster alltid. Så gå å heng deg! Du veit ikke hva vi snakker om en gang! Dumeste Sg har gjort er å gi deg mod status! og jeg blir irritert fordi du er bare en drittunge! og du tror du er så kul! Håper du kommer på neste spilletreff eller sc3 turneringa da skal jeg vise deg! skal bare komme ditt bare for å ta en snakk meg deg! og kanskje litt mer!

Ps: Frenzy bare slett denne posten etter du har lest den..gidder ikke å sende pm fordi jeg liker ikke å snakke med nerder som deg!! 24/7 spillegal max nerd
 
#11
Ro deg ned BLooDHunTeR. Jeg sletter alle innlegg som faller inn under kategoriene Ubruklige, Unødvendige eller Krenkende.
Ethvert innlegg som er saklig og gis med en god hensikt får stå her til evig tid, så hvis jeg har slettet enkelte av dine innlegg så ligger det ganske sikkert en grunn bak det hele.
Hvis innleggene som blir skrevet i dette emnet følger de henvisningene jeg har gitt allerede, så finner jeg ingen grunn til å slette de.
Det folk her i denne seksjonene bør begynne å forstå er at de må leve etter samme standardformen for regler som resten av forumet. Slåssespill-seksjonen skal ikke få noen form for spesialbehandling overhodet.
Sålenge Alex ikke kommer med noen kritiserende ord min vei vil jeg holde på slik så lenge jeg har status som moderator for disse seksjonene.
Faktisk så er min måte å håntere seksjonene på akkurat i tråd med de intensjonene Alex hadde når han gav meg jobben.

Og bare så det er sagt så har jeg planer for å møte opp på neste spilltreff, så du er fullt velkommen til å ta en alvorsprat med meg når du føler for det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Frenzy hør her nå! Sitter hos nilopilo homsen nå. Hva faen erre du tror du er! Du har slettet mine poster alltid. Så gå å heng deg! Du veit ikke hva vi snakker om en gang! Dumeste Sg har gjort er å gi deg mod status! og jeg blir irritert fordi du er bare en drittunge! og du tror du er så kul! Håper du kommer på neste spilletreff eller sc3 turneringa da skal jeg vise deg! skal bare komme ditt bare for å ta en snakk meg deg! og kanskje litt mer!

Ps: Frenzy bare slett denne posten etter du har lest den..gidder ikke å sende pm fordi jeg liker ikke å snakke med nerder som deg!! 24/7 spillegal max nerd
[/b]
Å fy faen gutta, ikke i helvete om jeg tør å møte opp på spilltreff når farlige fysaker som dette truer med å møte opp! Han er nok altfor kul for oss alle!
 
#13
Hva er det du snakker om Frenzy...

Hvorfor sletta du posten min egentlig ikke noe som var piss der.

Jeg lo og så spurte jeg en om han skulle spille Super Smash siden det er nevnt at det skal være turnering i det.

Du sa Ethvert innlegg som er saklig og gis med en god hensikt får stå her til evig tid. Latterlig at du sletta min da, jeg gir fean egentlig men er enig med Bloodhunter. Du trenger ikke leike deg gæren...
 
#14
Du har nok sletta et par poster som også er mer enn brukelige Frenzy. Uten å si noe mer spesielt, så er vel kanskje et problem her i slåssespill-seksjonen at det følger reglene som i praksis blir brukt ellers på forumet...


Men on-topic.
Taki kommer til å stille opp fra min side (nei wallace, har ikke funnet 'det' ut enda :p ). Skal sprette løs på diverse saker/måter. Håper å klare å sette meg litt inn i systemet i hvert fall til dagen kommer :D
 
#15
Okey Frenzy ikke ta deg nær av det jeg sier nå, men siden du har sletta noen poster her har du kanskje slettet en del nyttige i samme slengen. Morning hadde faktisk et oko post.
Slåssespill-seksjonen skal ikke få noen form for spesialbehandling overhodet.[/b]
Men vi er jo spesielle.
Haha, din homo bloodhunter du posta fra pc'n min du! Men seriøst, blood gi faen å ta av nå, sist gang du gjorde dette gikk han dusten i sykehuset, tro meg. Jeg gidder ikke å fylle ut papirer som sist gang hos purken....


On topic igjen-

Jo, Gleder meg sykt faktisk. Gutti synsyk bra! Bra at noen starter slike sosiale turneringer! Det er jo fett, bli kjent med mange kule folk :D SÅ blir det vel Raphael fra min side :D Natta folkens kos!
 
#16
Det er godt mulig at jeg feilvurderte innholdet i enkelte innlegg, og for det beklager jeg, men en god del av de innleggene som ble slettet så jeg faktisk en solid grunn til å slette. Alle kan feile, så enkelt er det.
 
#17
Her kommer en liste over de som har meldt seg på. Vi kommer til å oppdatere denne hver gang noen registrerer seg eller kansellerer. De som vet at de kan komme, ber vi sende oss en email så fort som mulig. Blir det for få deltakere påmeldt, blir turneringen desverre avlyst.

spiderman_turnering@hotmail.com



Singles

None

Teams

Torigumi - EagleJin/Red Hawk
Gaijingumi - Pichala/Chief Gutti
Team Divine - MadSkills/MadCow
Team UTH - Wallace/JINsama
Mad K.O - Dead Alchemist/Rising Uppercut
Team Giant Shuriken - Lurtch/Morgoth
Came to Loose - NiloPilo/Infamous
Cheesecake - RAT/Nukleuz
 
#18
Hmm, det blir vel GameCube versjonen av smash?

Jeg får vel sende å melde meg på da :p

Skal prøve å få JINsama til å fikse det også, han var vel ikke nett for øyeblikket og Dave er vel fortsatt i Cannes?:S
 
#19
Har snakket med Nordisk Film angående turneringen, så det blir faktisk noen små premier til vinnerne av dette arrangementet.

Sjekk bilder for Soul Calibur 3 Set-Up

http://photos1.blogger.com/blogger/5725/10...00/IMG_1261.jpg

http://photos1.blogger.com/blogger/5725/10...oulcalibur3.jpg

http://photos1.blogger.com/blogger/5725/10...00/IMG_1255.jpg

Ps., grunnen til at bildene viser litt svake farger er fordi det blir brukt en S-Video kabel da disse bildene blir tatt. Under turneringen benytter vi av oss en Component Kabel, som vanlig.



Har du ennå ikke skaffet parnter, så frykt ikke. Slike turneringer er laget for at man skal ha muligheten til å møte nye folk som deler samme interesser. Jeg, personlig, ble kjent med Mr. David gjennom en slik Team-turnering, og hadde det ikke vært for ham, hadde vi aldri kommet så langt som vi kom i fjorårets Beat Tribe-turnering i Japan. Hvem vet, kanskje partneren du blir satt på lag med skaffer deg hele seieren?
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Innmari kult, Gutti :D
Vi liker sponsing, hehe :D

Er det en mulighet for at info om premien(e) kanskje lekkes ut? :s