Soulcalibur IV

SC4

SITAT
The reasons Namco didn't bring its top-tiered fighting game to other systems are reasonable, making perfect financial sense: There are simply more PS2s than Xboxes or Cubes in the market. The spokesperson didn't clarify whether that meant SCIII or SCIV would come to next-gen systems.[/b]

Sikkert noen som veit om dette allerede, ny SC på vei til Ps3. Blir dette en slager? Verdt å teste det ut? Bandi som er innblanet med Tekken6 står for SC4 også :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å stå i stil med Tekken 6, har Namco også nedgradert grafikken i Soul Calibur IV en smule i løpet av utviklingsprosessen, og her er et skjermbilde fra den nyeste builden:

Om bare et par måneder regner utviklerne med å være nede på dette nivået:

Noen som vet om salgssjefen for SEGA har fått jobb i Namco? Er ihvertfall eneste grunnen jeg kan se for at Namco har begrenset SC3-markedet (og nå 4) til en tredjepart av det toern hadde. Ekstra SEGA-esque er det jo når toern faktisk solgte best på GC og godkjent mye på XBOX.

Bildet du linka til NiloPilo så veldig Soul Calibur 2-ish. Sikker på at det ikke er det?

Jeg bare lurer på en ting. Hvis man har litt interesse for slåsse-spill er det da verdt å kjøpe Soul Calibur II til xbox?

Hvordan er det mot Dead or Alive 4, som jeg forøvrig elsket?

Har ikke prøvd DOA4, men SC2 var langt bedre enn DOA3 ihvertfall. Muligens det beste slåssespillet som har kommet denne generasjonen (for middelsinteresserte ihvertfall). Dessuten så har SC2 et ganske langt og underholdende single-player quest så det er underholdende å spille selv uten venner pluss masse unlockables.