Spørsmål om Action Replay

Har lest ein del på internett om Action Replay, og så lurer eg på eit par ting:

Eg har forstått det slik at Freeloader er innebygd i AR, men har det noko å seia kva region AR har? Det står mange plasser at det er PAL-versjon eller NTSC-versjon, er det nokon forskjell?

Er det eigentleg verdt pengene? Får ein mykje moro med det?

Har tenkt å få meg anten FL eller AR, det er ikkje noko å diskutera, men kva ville de ha satsa på?

På førehand takk.

Jeg har selv freeloader, og det sier seg selv at den er sonefri. Den konverterer jo NTSC US spill til PAL og NTSC JAP, PAL til NTSC US / JAP og JAP til US og PAL.

Mye morro? Jeg setter den bare inn til det står "Insert game disc" og tar den ut igjen for så å sette i det amerikanske. Sparer penger på det, det gjør du. Men morro??

Når det kommer til action replay så har den jo innebygde koder.. jeg synes ikke det er kult med koder... kanskje du gjør det, jeg gjør det ikke. Det får du bestemme selv.

Ja, eg skjønar at Freeloader er sonefri, men er AR det og? Og eg lurer på om nokon synest det er så moro med AR at det er verdt pengene, er kodane bra? Eg har ingen erfaringar med liknande ting, t.d. Gameshark, så eg har ikkje peiling på korleis det funkar.

ar har forskjellige koder til pal og ntsc, så jeg regner med at du burde kjøpe en pal (hvis det er pal maskin du har....)