Spørsmål om WoW

OK, så broren min har world of warcraft, jeg vil ha det så gælig, men jeg lurer på om det går ant å bruke hans kode for å lage min egen account?? fordi det villa vorre dumt hvis at jeg kjøpte det og betalte hver måned når jeg kunne ha spilt med hans.

går det an å spille på en account samtidlig på flere datamaskiner??

har installert det med hans world of warcraft cd'er , men alt jeg kan gjøre er å se på intro'en og bare... ingenting, broren min er bortreist så han kan jeg ikke spørre om dette.

wow har vært utsolgt i hele byen de siste dagene, i går så gikk jeg og vennene mine ned i byen og lette gjennom 6-7 butikker, ingenting i det hele tatt utenom et par gamecards.

Du kunne ha spørt om dette i den Generelle WoW tråden.
Opprinnelig skrevet av Kir-Java+04.09.2005, 00.15-->
jeg lurer på om det går ant å bruke hans kode for å lage min egen account??
258126​
[/b]
Nei.
<!--QuoteBegin-Kir-Java
@04.09.2005, 00.15
går det an å spille på en account samtidlig på flere datamaskiner??
258126​
Nei.

Du må nok kjøpe spillet selv, vist du ikke finner det i noen butikker kan du jo alltids bestille det på nett.

Hvis dere ikke spiller så mye, kan du lage en character på broren din sin account, og spille når han ikke spiller. men vil du spille samtidig som han, må du kjøpe det selv.

takk for svar, dataen min er ikke så veldig bra for spill, (mac mini), men jeg har en G5 powermac nede i stua, som spiller mye bedre enn denne,
spørsmålet mitt er; kan man spille på samme account på forskjellige datamaskiner?? (ikke samtidlig, som forrige spørsmål)

Opprinnelig skrevet av Kir-Java@04.09.2005, 12.34
takk for svar,  dataen min er ikke så veldig bra for spill, (mac mini), men jeg har en G5 powermac nede i stua, som spiller mye bedre enn denne,
spørsmålet mitt er; kan man spille på samme account på forskjellige datamaskiner?? (ikke samtidlig, som forrige spørsmål)
258206​
Ja, det kan du. Men vist han prøver å logge på mens du spiller vil du bli logget av.

ok det er bra, foreldrene mine er ikke så veldig glad for at jeg spiller så mye, så jeg kan spille på datan nede når de er ikke hjemme og spille oppi rommet mitt når de er hjemme :)
:tommelopp: :gevær: :konge: :djevel: