Spørsmal ang mod av GC

Jeg går med planer om å kjøpe meg en Gamecube om ikke så lenge som skal moddes med en Viper chip, så jeg får spilt Resident Evil spilla igjen. Men er det noen ting jeg burde være obs på før jeg slår til ? Som feks om viper chippen funker på alle versjoner av GC som er produsert osv...?

Tenker på å kjøpe den pakka elkjøp selger til 995 inkl Mariokart DD

tror det er 1100 kr for pakka med RE4,du høres ut som et RE fan,så kjøp heller den.hehe.har ikke svar på det egentlige spørmålet ditt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En kompis av meg har den første modellen av GC som ble lansert i Europa, og den er moddet uten problemer. Vær dog obs på at du må bruke GC-en din uten skall om du skal spille backups fra DVD-R. :)

Yetipants ikke utal deg om ting du ikke vet noe om :)
Du kan lett skaffe deg replacement covers for cuben som lar deg bruke fullsize dvdr i gamecuben.
Du kan også kjøpe deg mini dvdr av ymsekvalitet som også funker fint i cuben sitt orginale skall :)

Viper funker ikke på dol-002 enheter desverre, men dette burde ikke være et problem da disse kun har blitt solgt i brasil.

For mer info ta en titt på slashxbox.com norges største side for konsoll modding nyheter & forum ;)