Space: The Final Frontier

demake

Seksuelt godteri
#21
Om det betyr at jeg er ute av spillet så driter jeg i det. Jeg skal ikke vinne. Bare knuse. Ødelegge. Martin.
 

demake

Seksuelt godteri
#22
HELVETEEEE! Hadde en deal om å dele tech med Tomas. Han overførste schpenn akkurat mens jeg slengte de siste penga mine i economy bare for å bruke dem opp....så der røyk penga fra han også.
Han kommer til å tru jeg backstabber han. Faen faen faen. Nå går det ÅT SKOGEN!
 

demake

Seksuelt godteri
#23
Gud! Jeg måtte bare refreshe browseren, så var penga der igjen. Hjertet mitt!
 

demake

Seksuelt godteri
#24
Current Research ETA: 21h 54m 45s

Om 22 timer har jeg altså (antageligvis) nok rekkevidde til å angripe Martin. Blir å eie.
 

demake

Seksuelt godteri
#25
SOON
Screen Shot 2013-04-20 at 5.05.03 PM.png
 

demake

Seksuelt godteri
#26
LÜL Aslak/Ludvig sendte meg nettopp 100 schpenn uten å si et ord. Han vil sikkert at jeg skal dele teknologi med han, men jeg kjørte de rett i science, så nå er det 17 timer igjen til Martins undergang.
 

demake

Seksuelt godteri
#27
2 timer igjen til Martins undergang. Kjenner adrenalinet bruse i årene.
 

demake

Seksuelt godteri
#28
199 skip er stasjonert på Betelgeuse, klar til blitzkrieg!
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Jeg aner ikke åssen combat fungerer da, så sannsynligheten er stor for at dette blir det første og siste slaget for min del.
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Tomas har allerede begynt Operasjon Gateway666. Martin mister stjerner i nordøst. Forhåpentligvis gir dette meg carte blanche i sør så jeg bare kan steamrolle gjennom melkeveien hans.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
"Steamrolle gjennom melkeveien hans"

Du er en skitten, skitten mann
 

demake

Seksuelt godteri
#32
Tar bakveien inn i stjerna hans etc.
 

demake

Seksuelt godteri
#33
T-60
 

demake

Seksuelt godteri
#34
T-25
 

demake

Seksuelt godteri
#35
Nå skjer det.
 

demake

Seksuelt godteri
#36
Nei, vent. Det skjer ikke likevel. Det er en time igjen....
 

demake

Seksuelt godteri
#37
Bra dette spillen er raskt og fartsfyllt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Update med bilder når du angriper!
 

demake

Seksuelt godteri
#39
Her er et bilde av ståa like før.
Screen Shot 2013-04-21 at 12.03.09 PM.png

Man kan se da at det er 199 skip på Betelgeuse (som er hvor jeg vil angripe fra). Jeg kan ikke se hvor mye Martin har stasjonert på Mi (som er der jeg vil angripe mest sannsynlig), så jeg kommer til å fly i blinde. Jeg tar sjansen, fordi det er pokker meg kjedelig om jeg bare skal fisle med å bygge opp ditt og datt. NÅ MÅ NOE SKHJE OSV!
Om ca. 30 minutter har jeg nok rekkevidde på skipa mine (hyperspace teknologi) til at jeg kan takle flyturen til Mi. Og da smeller det.
 

demake

Seksuelt godteri
#40
Kommer til å dele hyperspace med Tomas, for better or worse, siden han da har nok rekkevidde til å angripe meg om han vil. Jeg har null forsvar mot han, men det får så være. Jeg stoler på han. Om han derimot viser seg å være en dick er jeg ute av spillen, og kan begynne å lese til eksamen.