Speed run av Metal Gear (MSX)

#1
Dere kan laste ned torrenten her.

Hvis dere ikke vet hva bittorrent er, så kan dere gå hit, å laste ned den offisielle klienten. Når den er installert kan dere bare åpne torrenten jeg linket til så vil dere begynne å laste ned. Finnes bedre klienter, men jeg bare linker til det der for enkelhets skyld. Filen er bare 90 mb så.

Regn med at det går litt treigt i begynnelsen og jeg er ikke en gang sikker på om den funker. Har aldri lastet opp min egen torrent før. Seed når dere er ferdig!
 
#3
Hvilken vansklighetsgrad brukte du? Du brukte ikke noen hjelpe midler vel?

Husker jeg klarte det på 1 time og 26 minutter på normal, da var jeg stolt, utrolig bra at du klarte det på 40 min.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Opprinnelig skrevet av philantropist@30.06.2004, 17.04
Veldig bra! Bruker du kontroll eller? Synes du traff veldig nøyaktig.
Det er nok snakk om inøvde rutiner her. Meget bra spillt, Thagen. :tommelopp:
 
#7
Takk, takk.

Opprinnelig skrevet av philantropist+30.06.2004, 17.04-->
Veldig bra! Bruker du kontroll eller? Synes du traff veldig nøyaktig.[/b]
Brukte ikke kontroll nei. Spilte på PC, og det er ikke mulig å konfigurere F1-F4 på kontrollen. Ikke på blueMSX ihvertfall. Traff ikke helt perfekt hele tiden da, ble spesielt en del små feil i siste halvdelen.

<!--QuoteBegin-Haggar
@30.06.2004, 19.30
æsj, jeg får det ikke til å virke.
Har du brukt bittorrent før da? Torrenten funker ihvertfall den. Installerte du programmet og åpnet torrenten? Kom den ikke seg i gang? Sitter du bak en brannmur eller noe?

Hvis du ikke får det til så kan jeg sende deg filen over irc. Hvis du fortsatt har lyst på den mener jeg.
 
#8
Deilig gjort thagen :p

Fint noen liker MGS iallefall...
 
#9
bruker suprnova og animezuki hele tiden jeg, der går det fint. jeg bør vel kanskje runde MG først selv før jeg ser den,så det kan vente.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#11
Har du tenkt å gjøre speed run av Metal Gear Solid også? Isåfall er jeg spent på om du kan slå tidene fra mine glansdager.
 
#12
Blir nok bare MSX spillene jeg gjør speedrun av. Det tar en del tid det her, så det får holde. Grunnen til at jeg gjorde det var fordi jeg har sett så mange speedruns av gamle klassikere, men aldri av Metal Gear spillene, så da lagde jeg bare selv.
 
#13
Veldig imponerende arbeid.

Hvis man går berserk med Enter på Pause/Stop, så får man med seg dialogen også, for de som vil ha den ;)
Sitter her å klikker nå
 
#15
La akkurat merke til at de fly karene er med i trailern til MGS 3: Snake Eater
 
#17
Dette skal bli gøy å se på. Laster ned torrenten nå.
Gleder meg sykt. Har tenkt på å speed runde det spille selv, men har ikke giddi :p
det er bra å se at noen liker MG/MGS.
det spillet er jo genialt. :tommelopp:

EDIT:Jeg så nettop ferdig videon. Flott Spillt. Virkelig imponerende :)
 
#19
Heisann! Nysgjerrig som jeg er så måtte jeg registrere meg for å se hva de hadde skrevet. Litt artig at folk liker det jeg gjør.
 
#20
Utrolig bra gjennomført thagen. Kunne ikke gjort det bedre selv. :tommelopp: