Speilrefleks kamera

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg har en lidenskap for hus og arkitektur, derfor tenkte jeg å høre med folket her om noen har et speilreflekskamera de ikke bruker liggende. Tenker du å oppgradere? Selg meg ditt gamle før jeg kjøper noe random på Elkjøp.

Jeg har fikset hjelm btw.

Mvh John-Inge
 
#5
Hvis du er fan av arkitektur så anbefaler jeg en god vidvinkel, og hvis du skal kjøpe random shit så spør på Japanphoto elns før du kjøper, elkjøpfolka kan null og niks om noe som helst.
Si at du skal ta bilder av hus og trenger et kamera med crop så nær 1.0 som mulig (fullformat).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Haha, kan se for meg Revan fly rundt og ta bilder av hus.
 
#10
Sammen med longboardet en solfylt ettermiddag kunne jeg kost meg i timesvis med dette. Arkitekturen jeg liker best er moderne, eventuelt sammensetning av gammelt og nytt, altså påbygg. Jeg synes det er facinerende.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#12
Longboard. Hva er det godt for? Og ikke si "framkomstmiddel", for det er det faen ikke. Anyway, D40 med 5.5-18 millimeterlinsa sjefen linka til er 1500 kroner billigere hos Amazon, og da tåler du sikkert litt frakt og skit. Har det selv. Ikke tatt bilder av så altfor mange facinerende bygninger, men alt annet har sett strålende ut.
 
#13
Takk for tips. Anngående longboard regnes vel alt over vanlig skateboard som longboard. Jeg syns det er lettere å stå på longboard pga. større flate og hjul, dermed blir det mer interessant. Jeg har aldri likt skateboarding pga. triks fordi jeg ikke er hardcore skater, bruker bretter som transportmiddel. Bedre enn fremkomstmiddel? :D Carving og sliding er awesome på en bred vei med nylagt asfalt, frihetsfølelsen når du glir nedover i et parkeringshus er uten likestykke. Det er en lidenskap på lik linje med gaming rett og slett, hva du har i mot longboarding vet jeg ikke.
 
#14
Bedre med buss. Ingenting gir like mye frihetsfølelse som å sette seg ned i setet til en Volvo B12M og høre på motorduren, og dekkene som kjører bortover nyasfaltert vei.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Men er det uten likestykke?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Kan noe slå frihetsfølelsen av å rulle bortover en vei på et brett du knapt klarer å stå på, med en lilla iPod nano i lomma som durer fin indie i øret mens man tar bilder med et speilrefleks kamera av facinerende bygninger? Det er helt uten likestykke, det er lidenskap på høyde med HEI JEG GÅR I TIENDE OG PRØVER Å FINNE MEG SJÆL.
 
#18
Ser ikke helt problemet her, søtt at dere prøver å rakke ned på meg og fritidsinteressene mine men det forandrer egentlig ingenting.
 
#19
Revan: Bare si du skal bruke kameraet til å ta bilder av manga og actionfigur-samlingene dine så skal du fort se at pipa får en annen lyd.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.