Spend The Night

Lodin

Der Waaaah
Republik's Spend The Night is about sex. It's an online multiplayer game in which adults can meet other adults and act out their fantasies through graphically rich avatars. Next Generation spoke to company CEO Robert Coshland.

Details are scant at present, and Coshland doesn't want to give too much away, but the basics are simple. Players go online, choose a graphical identity, mooch around with other players, find someone they like, and find a room. Graphics claimed to be "cinematic" are promised, and a simple interface allows the action to proceed.

"This is a fantasy multiplayer dating game," says Coshland. "It's not like the dating games that we've seen coming out of Japan where you try to win the favor of someone of the opposite sex. We're providing more of a game where two people can go on a date and interact in a 3D space."
AHAHAHAHAHAH! Dette kommer aldri i verden til å bli en total flopp av uhørte proposjoner. =D
http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=1218&Itemid=2

Wahaha! Hvor mange av jente-avatarene kommer faktisk til å være jenter da? En kvisete hengsle av et pubertetsmonster, og gutt_43 fra IRC møtes i litt heftig girl-on-girl action.
De skulle kalt det "Spend the Night - Don't ask".

Lodin

Der Waaaah
Jeg skal ihvertfall være tank i dette. Lurer på om jeg får lov til å dual-wielde?
Evt. kan jeg også være rogue, men bare hvis de får bonus i back-stab.

Hahaha, genialt!

"Hey bebeh, wanna see my magic missile?"

Også er det kun negere som kan bruke two-handed swords.

Novastrum

Feminist-elitist
Om 20 år kommer vi til å grinle når vi tenker tilbake på den ubrukelige formen internett har i dag.

VR - It's the only way to enjoy cybersex.

Bah, har bare internett på jobben.. Hehehe, blir kanskje litt feil å spille her? :p

Jaja, får se om det i det hele tatt blir noe av, som det står der blir det vrient å få noen til å gi det ut. Men hadde vært festlig å prøve :)

Novastrum

Feminist-elitist
Det er 18-årsgrense ...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg får lime på meg en falsk bart og kle på meg en kjedelig frakk og en teit hatt sånn at VISA-kortet mitt tror jeg er over 18.

Opprinnelig skrevet av Torulv@07.10.2005, 17.25
En må registrere visakort som skjekker om du er over 18 år.
266942​
Hysj på deg og.....

Agahnim: Tja, da tror jeg ikke jeg vil få spille spillet i det hele tatt, når foreldrende oppdager det... :p

Opprinnelig skrevet av Lodin@07.10.2005, 12.44
Jeg skal ihvertfall være tank i dette. Lurer på om jeg får lov til å dual-wielde?
Evt. kan jeg også være rogue, men bare hvis de får bonus i back-stab.
266824​

Hurra! :flau: