Spider-man 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg har spider-man 2 til pc, men er det ikke den samme versonen som er på pc, som på xbox, playstation 2 å gamecube??? :confused:
 
#2
ikke for å være den kritiske og sarkastiske men, jeg tror ikke en produsent lager 4 forskjellige spill til 4 forskjellige konsoller/pc...

men det er bare noen jeg tror da :p
 
#3
Nei det er ikke det jeg mener. spillet til pc er annerledes en til xbox, ps2, å gc. helt likt til xbox, ps2 å gamecube. 12 år grense på konsollene å 7 års grense til pc.

Men på trailere ser jeg at det er natt å sånt i byen å han gjør combo triks å alt sånt det skjer ikke på pc versonen
 
#4
Opprinnelig skrevet av Daniel;)@27.07.2004, 08.06
Nei det er ikke det jeg mener. spillet til pc er annerledes en til xbox, ps2, å gc. helt likt til xbox, ps2 å gamecube. 12 år grense på konsollene å 7 års grense til pc.

Men på trailere ser jeg at det er natt å sånt i byen å han gjør combo triks å alt sånt det skjer ikke på pc versonen
79429​
Forskjell på Need for speed underground til pc og ps2(og andre konsoller) også..
kan hende jeg vet ikke..
hvemn er produsenten til spillet? er det activison sånn som til konsollene?
kan hende de har modifisert spillet slik at det er tilpasset pc da?
 
#5
ja det er activision
men det er mindre å gjøre til pc utgaven tydeligvis.
finner ikke fri hets gudinna osv..

rart azz
 
#6
Opprinnelig skrevet av Daniel;)@27.07.2004, 08.28
ja det er activision
men det er mindre å gjøre til pc utgaven tydeligvis.
finner ikke fri hets gudinna osv..

rart azz
79432​
ja ja.... må bare beklage å si at sånt skjer..
Jeg har ikke fått spilt spiderman-2 ennå....
men det kommer vel en tid og sted for det også..
 
#7
ja, det er faktisk veldig bra.

inponert av kontrollen i spider-man 2.

i 1'eneren var det ganske dritt egentli
 
#8
så det er mulighet for variasjon i spidy 2?
ikke bare spinne et web mot vegger og hoppe rundt og ta noen dårlige slå og sparke komboes...
har dem fått mekket sånn precogniction på spillet ennå da?
så man ser at nå kommer det farer?
 
#9
riktig. farer å faren du ser som ofte de når de kommer, men du har nå spider sense så vis det foreksempel faller en stor tønne ned fra taket å holder på å treffe deg så må du trykke en par taster for å hoppe bort. litt fett det.
å når man er i nærheten av noen skurker eller exitic spiders(samle greie) så slår spider sensen ut. det er fett. å det er faktisk ganske fett å bare svinge seg rundt i byen til tider.. så det er vert å prøve
 
#10
riktig. farer å faren du ser som ofte de når de kommer, men du har nå spider sense så vis det foreksempel faller en stor tønne ned fra taket å holder på å treffe deg så må du trykke en par taster for å hoppe bort. litt fett det.
å når man er i nærheten av noen skurker eller exitic spiders(samle greie) så slår spider sensen ut. det er fett. å det er faktisk ganske fett å bare svinge seg rundt i byen til tider.. så det er vert å prøve
 
#11
riktig. farer å faren du ser som ofte de når de kommer, men du har nå spider sense så vis det foreksempel faller en stor tønne ned fra taket å holder på å treffe deg så må du trykke en par taster for å hoppe bort. litt fett det.
å når man er i nærheten av noen skurker eller exitic spiders(samle greie) så slår spider sensen ut. det er fett. å det er faktisk ganske fett å bare svinge seg rundt i byen til tider.. så det er vert å prøve
 
#12
hmmm du trenger ikke trykke legg in svar flere ganger, selvom det ikke virker som det funker med en gang så blir det bare masse vis av innlegg og du ender opp med å bli banna =(...
men jeg skal vel få testet dette spillet en dag også :kul:
 
#14
er flere som er på jobb...
sitter med kunder :p
selger verkøtøy og bil deler..
whooopi =P
så ikke noe spilling i dag gitt.. bare jobb..
men men må tjene penger også
 
#15
ja, dårlig me spilling i dag ja, men får se om det blir litt når jeg kommer hjem, litt spider-man 2 kansje;-)
 
#16
jupp. skal ditte på spillet senere i dag vis jeg har noe penger :p
hehe som ikke skal brukes på annet mener jeg..
hva jobber du med`?
hehe teste spill*må være drømme jobb* hehe kan spille spiderman og andre spill hele dagen... også tjene penger på det :D
 
#17
unskyld meg , men hva er dette for et emne? er dette en nyhet? nei, det er en samtale mellom dere to fjomper. hvorfor ikke ta det over msn eller noe, så vi slipper å lese det meningsløse våset dere kommer med. daniel: lær deg norsk.

spiderman 2 kom for lenge siden på psx (altså playstation)
spiderman the movie, kom vell på ps2,gc og xbox.
nå er det enda et spiderman spill, som også er på ps2, gc og xbox.

kanksje du har det første "spiderman 2" spillet, som originalt kom til psx, men senere også på pc.

skam dere, begge to. håper dere får masse advarsler.

sånnne emner som dette gjør meg i dårlig humør <_<
 
#18
Opprinnelig skrevet av SilentBob@27.07.2004, 10.51
unskyld meg , men hva er dette for et emne? er dette en nyhet? nei, det er en samtale mellom dere to fjomper. hvorfor ikke ta det over msn eller noe, så vi slipper å lese det meningsløse våset dere kommer med. daniel:  lær deg norsk.

spiderman 2 kom for lenge siden på psx (altså playstation)
spiderman the movie, kom vell på ps2,gc og xbox.
nå er det enda et spiderman spill, som også er på ps2, gc og xbox.

kanksje du har det første "spiderman 2" spillet,  som originalt kom til psx, men senere også på pc.

skam dere, begge to. håper dere får masse advarsler.

sånnne emner som dette gjør meg i dårlig humør <_<
79465​
beklager "ohhhh store"...
jeg bare var høflig å svarte..
det var ikke meningen å snakke om meningløst virr var...
Beklager ohh store.. det skal ikke gjenta seg igjen :svette:
 
#19
jeg har ikke det gamle nei, spider-man 2 til pc, kom ut den 9 juli tenker jeg. i år!
 
#20
Pc-versjonen til Spider-Man suger noe så grønnjævlig.

Konnsollversjonen er mye bedre.

På pcversjonen kan man ikke gå rundt omkring som man vil, men man må gjøre sånne kjedelgie oppdrag og sånt.



daniel: lær deg norsk.
ÅÅÅ HOLD KJEFTEN PÅ DEG.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.