spiderman 2 blowing your mind!

#5
Det er visst litt forskjellige meninger.

IGN ga Spider-Man 2 (XB) 9.0, Spider-Man 2 (GC) 8.8 og Spider-Man (PS2) 8.8.

Mens Gamespot ga Spider-Man 2 (på både XB, GC og PS2) 7.2.

Har sett noen filmer fra det, og det virker artig, men ikke noe mer. Tror nok jeg dropper det spillet. Hadde Spider-Man (1-ern) på GameCube før, og spilte jo gjennom det. Men det var et ganske kort, og til tider ensformig spill (noen artige brett da, og det var jo morro å svinge seg i lufta mellom bygningene i begynnelsen, men man gikk fort lei).
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Virker spennende denne GTA stilen, Spiderman 2 prøver seg på.
Hadde vært morsomt å prøvd..
Er det noen her som har kjøpt det, eller har prøvd?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Dette skal testes når jeg får det inn til sjappa. Impressions kommer. :tommelopp:
 
#8
Jeg kjøpte Spiderman 1 svært tidlig, i London. Første inntrykket av det spillet var at det gameplayet var topp, men det gikk ikke mer enn 2-3 brett før jeg oppdaget at nei....dette her var litt ensformig, har prøvd mange spill basert på filmer, og inntrykket er at dette er for dårlig i forhold til mange andre spill. Jeg har på følelsen at dette kommer Spiderman 2 også til å være. (fikk ikke spiderman 1 også en noenlunde god kritikk??)

:)
 
#10
har spiderman 2 "free roam" muligheter ?
 
#12
wow....da høres det jo nesten fett ut da...
har ikke spilt det forrige ,men dette høres nesten lovende ut.

gøybart
 
#13
Høres litt artig ut, laster ned demoen i dette øyeblikk for å sjekke spillet. ^_^
 
#16
Ja, jeg har prøvd PC-versjonen nå...
Den var ikke bra. Grafikken var ikke forbedret, den eneste måten å angripe på var å trykke på venstre museknapp, og for å sparke må man hoppe og trykke på VM. Spider-man 1 var faktisk bedre å se på, sev om dette var en demo med lav oppløsning. Verdenen var heller ikke helt fri, man kan f. eks ikke gå opp på de aller høyeste bygningene. Ikke verdt å kjøpe. :tommelned:
 
#17
Hey, ikke døm et spill etter demoen!

det er en synd sier jeg....

la oss seeeeeh...


det 11. bud:
thou shalt not judge thy game by thou demo.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Opprinnelig skrevet av Morbo@01.07.2004, 15.50
PC versjonen er ikke det samme spillet som på konsoll, men en barne-versjon som er helt elendig.
Care to utdype?
 
#19
Det er rett og slett ikke det samme spillet, slik jeg har forstått det. Man har rett og slett ikke samme friheten som i konsoll versjonene og missionene er helt annderledes. Det er også dårligere kamp-system og grafikk.

PC-versjonen fikk 5.0 av gamespot, mens konsoll-versjonen fikk 7.2.

Why didn't the PC get the good version of Spider-Man 2? Who decided to make an entirely different and decidedly mediocre version of the game specifically for Windows users? We may never know the answers to these questions, but as for your question about whether or not you should spend your time and money playing this version of the game, the answer is definitely no.
Edit:

@Mortal Frog
Hva er da poenget med demoer? En demo slippes for at spillere skal få et inntrykk av et spill før de kjøper det. Liker man demoen, liker man gjerne det fulle spillet også, og motsatt.
 
#20
Har fullversjonen til xbox.. Ikke spør hvordan jeg fikk den..
Har spilte 1\4 av spillet.. Og i forskjell fra 1'ern så er det bedre grafikk, man kan gå på bakken, spillet i seg selv er lenger og det går ikke ann å slenge seg overalt sånn som det gikk ann på enern.. Det eneste som jeg synes er litt negativt er at i nesten hvert chapter så må man ha så så mange hero points for å komme videre.. Man får disse hero pointsene når man redder gamle damer fra tyver osv.. Dette kan bli veeeeldig ensformig.. Akuratt der jeg er nå så er kameraet også et lite problem men det kan godt hende bare er der siden jeg ikke har merka noe spesielle kamera problemer før nå....

hmm, min lengste post på nye spillegal..