Spill byttes mot omtrent alt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg vil gjerne bytte bort PC-spillet Tortuga: Pirates of the New World. Spillet er bare en uke gammelt, og det er svært pent brukt. Manual og eske følger selvsagt med. Spillet har stått i PCen siden jeg fikk det.

Jeg er interessert i spill til NES, SNES, N64, GC, GB, GBC, GBA, PSX, PS2 og XBox. Det første The Sims-spillet til PC kunne også vært interessant. Den eneste betingelsen er at manual og eske følger med og at spillet fungerer knirkefritt.

Kontakt meg på supah_mazza@yahoo.no, MSN: super_mazza@hotmail.com, PM, eller svar her i emnet.
 
#2
kan gi deg 100 kr og du betaler porto for det...ps hva er system kravene
 
#3
Beklager, jeg selger ikke, bytter bare. Systemkravene (anbefalt i parantes):

CPU - Pentium II 450 (Pentium III or higher)
RAM - 64 Mb (128 Mb)
HDD - 500 Mb
CD-ROM - 4x
Graphic's Card - 16 Mb Direct 3D Compatible 3D Accelerated (32 Mb)
Soundcard - DirectX Compatible
DirectX - DirctX8.1 or higher (included on CD)
Operating System - Windows 98/ME/2000/XP
 
#7
Spillet er relativt nytt, ja, den amerikanske tittelen Pirate Hunter er kanskje mer kjent? Vil ikke kalle det veldig nytt, men det er ikke så lenge siden det kom ut.

Fugleperspektiv er riktig.
 
#9
Ser at du prøver deg på den samme barnslige humoren som en annen kar (mulig det var deg, husker ikke), må si du virkelig viser hvor moden du er i denne posten. Røpende.
 
#10
Du ba om det Benjamin da du skrev emnetittelen. Slutt å kommenter andres unødvendige innlegg så får du muligens solgt evt. byttet spillet ditt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.