Spill du har laget selv

sheriffen

humre humre
#1
Jeg styra endel med CnC i gamle dager og laget skrekkelige spill, det siste spillet jeg lagde het "Tverlands-Sheriffen" og kom ut i 2002. Nå gravde jeg det frem igjen, og fant ut at jeg ville legge det frem her fordi jeg kjeder meg noe så jævlig, så for all del: last ned og kom med feedback!

Tverlands-Sheriffen

Hvis du har laget spill så må du se til å legge de ut her, kan bli litt kvalitetsunderholdning av det.
 
#2
Intense saker bj0nniz! :D Musikken var fengende, awsome til de grader ^_^ Eneste var at jeg satt meg fast i ting jeg hoppet oppi... Lag en patch så er spillet topnotch :tommelopp:
 

sheriffen

humre humre
#4
For helvete, les readme fila! Trykk F1 så har du FAQ og bruksansvisning og hele pakka. Noen patch kommer neppe, Click n' Create har sine begrensninger :)
 
#7
Larsen spillet hadde fengende musikk og ga meg en "ekkel" trang til å trykke på trynet(ditt?) i 10minutter :ler: skjønte ikke helt pointet med de 2 andre ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Jeg mekket et spill i TGF (The Games Factory, oppfølgeren til Click n' Create) som het Snake 3: Arena. Var faktisk litt artig - 2-player deathmatch med slanger. Tre våpen, tre baner og litt forskjellig tjohoi. Dessuten fikk jeg lov til å distribuere et par dritfete, proffe technolåter med spillet. Lurer på om jeg har det enda... *sjekke*
Ser dårlig ut, gitt. Uansett, jeg fikk faktisk litt cred for det. Halvræva grafikk (mekket i Photoshop, tung filterbruk), lydeffektene var lånt fra Doom og Quake, men det funket da. Og jeg mekket en ingame MP3-spiller selv.
Merkelig nok slo jeg alle kompisene mine i det hele tiden... :p
 

sheriffen

humre humre
#9
Foruten spillet jeg posta opprinnelig brukte jeg bare photoshop og haugevis med filter (lens flare..grøss) og andre ting som så fancy ut. Til bakgrunner brukte jeg Bryce 2 for å mekke landskapsbilder i 3d. Så ganske kult at da (2000), men ganske jævlig nå. Spillet jeg ble mest fornøyd med, "The Deadly Adventures Of Tor", har jeg uploada hit, men jeg får det ikke til å funke lengre..så hvis noen av dere er hackere og kan ordne det hadde jo det vært forbanna morsomt. Har så jævlig lyst til å spille det igjen,

Yetipants: Tro det eller ei, men jeg husker Snake 3: Arena...mener jeg lasta det ned fra sånne TGF-community sider. Husker ikke helt hvordan det var, men det ringer så absolutt en bjelle. Uansett morsomt å møte "kolleger" etter flere år :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Kreisi. Uansett, for det aller beste Klik-spillet noensinne, last ned Eternal Daughter. Mekket av en nettbøddi av meg (Derek Yu) og et par andre nisser. Castlevania/Metroid-stil. Proffkvalitet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Gjorde. Uansett, her har du TGF, CnC og MMF (Multimedia Fusion). Sistnevnte er best og dyrest.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
#15
når jeg tenker på hvor mye tid jeg la ned i å lære meg CnC\TGF så tror jeg at jeg holder meg unna gamemaker :)
 
#16
Larzen spillet var rettogslett irriterende og slitsomt, sikkert det som er meningen med det: irritere,slite ut og komme ingen sted? :D
 
#17
#18
Opprinnelig skrevet av Erikpc@09.01.2005, 19.45
Larzen spillet var rettogslett irriterende og slitsomt, sikkert det som er meningen med det: irritere,slite ut og komme ingen sted? :D
161073​
Ja noe slik ja! Hehe, var bare noe jeg surra med for lenge lenge siden....