Spill RE4 med motorsag!

Joda du leste rett. Tidenes mest makabra kontroll kommer til gamecube. En motorsagkontroll laget for Resident Evil 4.

Dere som kjenner meg her å forumet vet at jeg som oftest uttaler meg negativt til aspekter ved spillbransjen som ødelegger dens omdømme blant publikum. Men i dette tilfellet vil jeg gjøre et unntak, dette er så sykt sært at jeg ikke finner ord. Må nesten kjøpes til å spille alle GC spill :D

Kilde

Namme nam, ser lekkert ut! :sikle:

Nå mangler jeg bare en skikkelig lærmaske, then I'll be all set for some grusome killing.

Opprinnelig skrevet av DeltaRaven@11.10.2004, 20.04
Namme nam, ser lekkert ut! :sikle:

Nå mangler jeg bare en skikkelig lærmaske, then I'll be all set for some grusome killing.
115505​

noen har allerede kommet deg i forkjøpet

GÅSEHUD (håper dette kommer til PS2, eller er det GC eksklusivt)

Mah, nå kommer det vel bare enda flere beskyldninger om at videospill påvirker barn til å drepe.

Men drit i, detta så rått ut. :D

HAHA!

En jævlig god grunn til å kjøpe RE 4, akkurat hva jeg trengte for å komme opp og over toppen av "kjøpe/kjøpe ikke" fjellet!

så jævlig rått! men tror du ikke den kommer til å bli forbudt i Norge? jeg mener.. vi har Bondevik som statsminister, han kommer fra KrF, og dere vet jo åssen spill påvirker ungdommene nå til dags.. vi blir gale og myrder alle vi ser på gata..
var det ikke krF som ville forby GTA i fjor elns?

G

Guffufs

Gjest
Haha! :ler:
Den så sinnsyk kul ut. Må innrømme at jeg lo ganske bra når jeg så den.
Ser det for meg, en står midt i stua og hogger løs med en motorsag mot lufta. Kan bli nesten like komisk å se på som Eye Toy.
Vurderer sterkt å kjøpe den, var faktisk ganske inntresant.
Billig var den også.

Lodin

Der Waaaah
Øyh ser jo akkurat ut som Husquernaen min jo (ikke spør hvorfor jeg eier en motorsag). Blir sikkert jævlig digg å spille med over lengre tid.

Opprinnelig skrevet av Nightburner@13.10.2004, 13.17
så jævlig rått! men tror du ikke den kommer til å bli forbudt i Norge? jeg mener.. vi har Bondevik som statsminister, han kommer fra KrF, og dere vet jo åssen spill påvirker ungdommene nå til dags.. vi blir gale og myrder alle vi ser på gata..
var det ikke krF som ville forby GTA i fjor elns?
116190​
Samma om den kommer til Norge eller ikke, er jo bare å importere uansett..

det ser jo faen meg drit rått ut, men nå har ikke jeg Gc eller PS2. Har bare data jeg. Er det ikke en bitte bitte liten mulighet at RE4 vil komme på data???

Og akurat hvorfor kommer det bare på GC??

Det er vel en liten mulighet for at det dukker opp på Playstation med tiden, men det er isåfall om en lang tid. Jeg vet ikke detaljene, men grunnen til at RE spillene kommer på GC, er fordi Nintendo og Capcom er samarbeidspartnere, eller noe i den duren.

Skikkelig tøft. Om Doom finner veien tilbake til konsollene, må det jo være skikkelig kult å spille med motorsagkontrollen, God Mode og ikke minst motorsaga som våpen i spillet! Mye blod og mye glede.

D

Doctor Downs

Gjest
Å svinge denne motorsaga i løse lufta... Vil det i det hele tatt hjelpe noe? Jeg mener... Kan man i det hele tatt spille med motorsag?