Spill selges

#1
Med en nyanskaffet psp, ble konten litt mindre enn det den burde være ved skolestart, så derfor legger jeg ut noen få spill for salgs.
Der pris ikke står oppgitt, er prisen 200 kroner. Spillene er i utmerket form alle med manualer, og ser veldig nye ut. Kjøper du et spill, kommer frakt på 20 i tillegg. Kjøpes flere spill samtidig, kan prisavslag diskuteres tenker jeg... Det er også mulig å møtes i Bergen sentrum for å fullføre en handel

Nå er jeg i utganspunktet ikke interessert i bytte, men jeg kunne tenke meg GTA: SA til xbox. Dessuten har jeg nettopp skaffet meg en DC, men mangler minnekort, så om noen hadde det å selge, er jeg interessert


Xbox
Burnout 3
Call of Duty: Finest Hour
Conker: Live and Reloaded (250 kr)
Driver 3 (150 kr)
Fifa 2005
Forza Motorsport Collector's Editon(250 kr)
Hitman 2 (100 kr)
Mafia (100 kr)
Max Payne (Classic) (100 kr)
MGS 2. Substance (100 kr)
Mission Impossible: Operation Surma (100 kr)
Prince of Persia: Warrio Within
Rainbow Six (100 kr)
Rocky (100 kr)
Jet Set Radio Futur/Sega GT (100 kr)
Splinter Cell: Pandora Tomorrow (150 kr)
Yager (150)
Deus Ex: Invisible War
Indiana Jones and the Emperor's Tomb (100 kr)
Kingdom Under Fire: The Crusaders (200 kr)
KOTOR 2
True Crime (150 kr)
Top Spin (100 kr)
Colin McRae Rally 2005
Brothers in Arms: Road to Hill 30 (250 kr)

Ps2
Grand Turismo 4 (250 kr)
God of War (250 kr)
GTA: San Andreas
FF X og X-2 (platinum) (150 kr samlet)

GC
Animal Crossing m/minnekort (NTCS) (100 kr)
Viewtiful Joe (100 kr)

NDS
Wario Ware
Rayman 2
Super Mario 64

PSP
NFS: Underground Rivals (250 kr)
Twisted Metal: Head-On (250 kr)

DVD
The West Wing/Presidenten Sesong 1 & 2
Selges samlet for 500,- MERK: Er uten norsk tekst, men den har svensk

Futurama Sesong 1 (150 kr, inkl frakt)


Rød=solgt
 
#2
Opprinnelig skrevet av Camrot@19.08.2005, 18.30
NDS:
Wario Ware (200 kr)
Rayamn 2 (200 kr)
253317​
Holder du av litt? hehe, bare vite hvor mye penger jeg får :p
 
#6
Jeg har lyst på Conker: Live and Reloaded!

Kan du holde spillet av i en uke?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Camrot@19.08.2005, 18.51
Jeg kan gjerne holde de av, men vil vite hvor lenge.
253333​
Tirsdag regner jeg med å vite!

Betaler du frakt siden jeg kjøper 2?
 
#9
Eventuelt kan jeg bytte det mot Goldeneye: Rogue Agent til DS med et mellomlegg?
 
#10
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+19.08.2005, 19.24-->
Opprinnelig skrevet av Camrot@19.08.2005, 18.51
Jeg kan gjerne holde de av, men vil vite hvor lenge.
253333​
Tirsdag regner jeg med å vite!

Betaler du frakt siden jeg kjøper 2?
253347​
[/b]
Tirsdager greitt. Du betaler 400, jeg spanderer frakt. Send meg en Pm når du er klar.

<!--QuoteBegin-Freezar
@19.08.2005, 19.25
Eventuelt kan jeg bytte det mot Goldeneye: Rogue Agent til DS med et mellomlegg?
253348​
Har allerede fullført det spillet, så desverre må jeg takke nei. Og det er som sagt penger jeg trenger.
 
#11
Hmm ... når jeg tenker meg om, så får ikke jeg lønnig før i slutten av måneden, så det varer litt over en uke før jeg kan betale. Går det greit?
 
#12
Jeg kan vente jeg, ingen problemer med det. Spillet vil koste deg 250,- pluss 20 kroner i frakt (altså 270 til sammen) :tommelopp:
 
#13
Hmm... ser at du har Doom 3 på listen der også. Må kanskje ha det også, men det spørs på hva jeg får i lønning.
Ikke hold Doom 3 av, men hvis jeg får litt i overskudd, så skal du ikke se bort i fra at jeg kjøper det og, hvis du fortsatt har det inne da.

Men fint at du holder av Conker for meg. :tommelopp:
 
#16
Avtale. Legg merke til at Animal Crossing er amerikansk versjon, og ikke kan spilles på Europeiske maskiner uten FreeLoader
 
#18
Jeg har 200 kr her og nå. Kan kjøpe WWT for det.
 
#19
Har jeg sagt en ting, så står jeg for det. Det spillet er holdt av til nukleus fram til tirsdag. Hører jeg ikke fra nukleus i løpet av tirsdagen, eller at han ikke skal ha det, kan jeg alltids kontakte deg om du fortsatt er interessert på tirsdags kveld.


Opprinnelig skrevet av Isaac@19.08.2005, 20.48
Kan du holde av FF:X og FF:X-2 til meg?
Du får svar fra meg i morgen om jeg kan kjøpe dem.
253393​
Du er notert, men ikke vent for lenge. Jeg vil egentlig ikke love noe, det er ikke akuratt disse spillene som er lettest å selge, så kommer noen deg i forkjøpet, kan det hande jeg selger det til dem istedenfor andre. Men bare du er rask i morgen, så skal vi nok klare det...

Beklager jeg ikke svarte deg fortere Isaac, men jeg så ikke posten din, rett og slett. Du burde vurdere å skaffe deg en avatar....
 
#20
Sorry.Hadde dårlig tid. Si ifra om han ikke skal ha det så kjøper jeg det kansje^^

For nå kansje kjøpt NFSU" til ds hganske biillig.