Spill selges

#23
Har kun Skaffet meg DC for å spille shenmue, og har ingen planer om å spille noe annet på den. Men jeg trenger et minnekort, er ikke mye vits å spille shenmue uten...

Doom 3 er foresten fjernet fra listen da jeg har fått inn så mye penger jeg måtte ha, og trenger ikke lenger å selge spill jeg egentlig vil ta vare på. Beklager. Det var aldri min intesjon å selge alt, jeg bare måtte ha inn 1500.

Har oppdater listen med noen nye spill som jeg fant i et skap...
 

oma

Village Drunk
#24
twin snakes... orker du å holde av noen dager? må bare ta kontakt med en som har gc først :p
 
#28
Jeg skulle fått penger men fikk dem ikke idag... Snakket med sjefen og han skyldte på at han ville til tønsberg i møte... Jeg vet ikke om du vil holde dem av litt lengre til eller selge til første som kommer, uansett er det ditt valg og greit uansett.. Trossalt dine ting:p
 
#29
Ja det var jo synd. Men jeg er en mann av prinsipp, og har jeg sagt til Tehecko at han skulle få lov å kjøpe WWT på tirsdag om du ikke gjodre det, vel, så holder jeg det løftet. Men vi får se om han fortsatt vil ha det.

Har nå også lagt ut to spill til psp, du verden hva jeg kan finne i skapet altså. Kan ikke engang huske å ha kjøpt spillene
 
#30
Har du skjekket ut Conker?
 

oma

Village Drunk
#31
jeg får svar på om tts vil bli kjøpt av deg på søndag kveld, viss ikke jeg har postet her på søndag så ikke reserver lenger...
 
#33
Interessert i å bytte God of War mot Tekken 5?

Edit: Så ikke hva rødfargen gjaldt. Sorry.
 
#34
God of War er skrevet med rød farge, og er dermed solgt. Er forresten ikke interessert i beat 'em up
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Jeg har et GTA: SA til Xbox, men vet ikke helt om jeg vil kvitte meg med det ennå. Øøøh... Kanskje Prince of Persia: WW og Wario Ware til DS mot det? :flau:
 
#36
I mine øyne er det der et dårlig bytte, og takker høflig nei. Da kan jeg likegodt selge de to spillene og kjøpe en ny utgave av spillet. Jeg har ps2-versjonen, og vil ikke betale fullpris for et spill jeg allerede har fullført. Du kan få et av de, og muligens et av de mer eldre spillene i tilegg.
 
#38
Hvordan er standen på Twin Snakes?

Er interessert i å kjøpe hvis det er bra stand.