Spill T-skjorter

#41
Tror aldri at jeg kommer til å gå med en tvspill relatert t-skjorte. Ikke at jeg har noe imot folk som går med slikt, synes at tvspill og klær skal være separert for min egen del. Kanskje hatt en arbeidsskjorte eller noe slikt, men å tusle rundt i byen med en Metal Gear skjorte eller liknende blir bare litt for corny. Tiltrekker meg nok trøbbel på byen fra før av om jeg ikke skal gi folk en ekstra grunn :D :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#42
Opprinnelig skrevet av HenL+04.04.2005, 02.18-->
<!--QuoteBegin-Aquila
@01.04.2005, 14.08
Én ting er å ha en Zelda-t-skjorte eller noe i den duren, men en kar som valser rundt i Warcraft T-skjorte forventer jeg nesten at drar hjem etter vorspielet for å ta en runde Dungeons & Dragons med gutta. Ikke akkurat damedrag, nei.


199887​
Warcraft er rimelig mainstream :|
201682​
[/b]
Det er Nike óg, men jeg sier ikke noe på det.

Poenget er at Warcraft har, etter Dungeons & Dragons, kanskje det største nerdestempelet som er å finne til dags dato. Har ikke noe imot spillet, har ikke prøvd det en gang, men jeg vet ihvertfall at det er en logo jeg ikke har tenkt å markedsføre på vorspiel.
 
#43
Hvor er det man kan kjøpe spill t-skjorter av litt nyere dato? Eller har jeg gått forbi linkene i dette emnet? (Jeg tror ikke det, nei)
En dag stakk jeg innom et loppemarked men nei, jeg fant ikke noe. Og Fretex hadde ikke heller noen.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Aquila@07.04.2005, 16.25
Poenget er at Warcraft har, etter Dungeons & Dragons, kanskje det største nerdestempelet som er å finne til dags dato. Har ikke noe imot spillet, har ikke prøvd det en gang, men jeg vet ihvertfall at det er en logo jeg ikke har tenkt å markedsføre på vorspiel.
203666​
Hallo... Det er forskjell på originale Warcraft og WoW (som jeg regner med du snakker om). Eller mener du kanskje hele Warcraft-universet generelt?

Er fan av retro/geeketing selv, men har foreløpig bare en amiga og en atari t-skjorte(+hoodie). Har lyst på litt oldschool nintendo stæsj også... :trollmann:

Pimpbot: skriver du t-shits med overlegg? I såfall må du fistes.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#47
Opprinnelig skrevet av SilentBob+31.03.2005, 14.15-->
Opprinnelig skrevet av Neocon@27.02.2005, 18.27
Opprinnelig skrevet av Baronen@27.02.2005, 17.30
<!--QuoteBegin-SilentBob
@26.02.2005, 11.48
personlig syns jeg f.eks en t-skjorte med en WoW-logo eller
en halo-logo ect er ganske så teit.
181957​


Det er bare fordi du ikke har en, det.
182535​



Retroskjorter er mye råere enn Halo, GTA eller WoW-skjorter.
182559​
Jess.
Du har forstått det.
min:

199225​
[/b]
Litt ironisk eller hva? Da med tanke på at du er 15/16 år gammel og ikke engang var født da NES kom på markedet.

Hvorfor bare ikke kjøpe skjorter og annet stash fra spill man liker? Hvis en kar går med Halo-skjorte fordi han liker Halo, er det ca. tusen ganger bedre enn hvis et eller annet fjols dukker opp med All Your Base-skjorte og proklamerer at han er "retro".
 
#48
Noen her som har kjøpt noe fra www.80stees.com her ?

Er det en seriøs side, eller risikerer du en amerikansk stefan hilt der ?

Sånn når det kommer til Wow t-skjorter, så holder jeg meg fint unna det. Wow er jo spillet over alle nerdespill (allmen oppfatning). Liker ikke Wow selv heller da, så da er jo t-skjorte interressen enda mindre.
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Opprinnelig skrevet av Lauritz@30.04.2005, 18.55
Noen her som har kjøpt noe fra www.80stees.com her ?

Er det en seriøs side, eller risikerer du en amerikansk stefan hilt der ?
214027​
Jeg kjøpte noen Transformers skjorter av dem for noen år siden og det gikk helt greit. Blei toll på dem, men det var kjapp og effektiv service.